Hallo dames, Vanaf deze ronde wil ik beginnen met ovulatietesten, heb er 5 gekocht van testpoint (gekocht bij de etos) en 20 van CB digitaal nu is mijn vraag aan jullie wanneer zouden jullie gaan testen? de eerste dag van mijn menstruatie was 01-10 en mijn vorige cyclus duurde 39 dagen. (dit was de eerste na het stoppen met de pil) groetjes Marloes
Hoi marloes, ik zou persoonlijk niet zoveel geld uitgeven aan ovutesten anders wordt het een vrij duur grapje. Maar zit er bij de testen geen overzichtje waarop staat wanneer je het beste kan starten? Zo vlak na het stoppen met de pil is het altijd lastig om je cyclusduur vast te stellen omdat je lichaam nog moet ontpillen. Meestal ga je ervanuit dat ongeveer 14 dagen voor je ms je eisprong is dus bij 39 dagen is gat op dag 25. Om je ei niet te missen, mocht ie eerder zijn, zou je kunnen beginnen op dag 20. Voor je volgende cycli zou je kunnen overwegen om testje via het internet te bestellen bijv van sensitest of babyboom dan kosten ze tussen de 50 cent en een euro per stuk ipv 32 euro voor 5 cb digital. ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. succes ermee liefs kweb