testen babyboomshop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kaatjuh, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Wie heeft ervaring met de babyboomshop testen. Dus zowel de cassette test als de gevoelige test, en ook de dipsticks testen. Want ze zijn daar zo erg goedkoop dat ik me afvraag of ze wel betrouwbaar zijn :(

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Hoi Kaatjuh, ik heb de cassettetesten besteld (10 voor 11 euro) en heb er pas eentje gebruikt om te kijken of het hcg uit mijn lichaam was na een MA. De test bleef netjes omowit, dus als het goed is is mijn hcg weg (3 weken na currettage). Leek mij dus in mijn geval wel betrouwbaar. Maar ik weet niet hoe ze zijn als ze wel streepjes geven. Het zijn trouwens precies dezelfde testen als van de etos (om te zien in ieder geval) en die worden volgens mij wel als betrouwbaar gezien. Succes! Enne.. voor dat geld kun je ze wel uitproberen;)

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ellen1988, dank je wel voor je reactie! Ik zal ze dan zeker wel uitproberen, het is idd ook lkker goedkoop haha.
    Wat erg dat je MA hebt gehad. Hopelijk lukt t snel weer en heb je knal test in handen.

4. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Groot gelijk, ik heb er ook gelijk maar 10 besteld voor die prijs. Hopelijk snel weer een positieve test ja!
    Ik zie in jouw onderschrift dat je al zwanger bent? Dus eigenlijk heb je de testen niet meer nodig of wel? :) Was je snel zwanger na je vmk?

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik vroeg me laatst hetzelfde af toen ik de prijs zag van 10 testen op die website. Ik heb gisteren toch maar weer de CB testen besteld...

6. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ze worden pas heel laat positief is mijn ervaring. En met de ovutesten kon ik ook niet uit de voeten. Wat mij betreft geen aanrader dus.

7. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Ik heb ze ook gekocht nadat ik de tip kreeg van een collega. Ze bleven altijd omo wit waardoor ik ook twijfelde of ze wel betrouwbaar waren.op internet meer negatieve berichten dan positief! Op het moment dat ik ging testen en werkelijk zwanger was was dat de eerste test die ik deed! Hij sloeg aan..twee streepjes..streepjes sneller zichtbaar dan controlestreep! had er nog 3-4 gedaan hetzelfde moment omdat ik het niet geloofde! Zie mijn foto album! Ik zou ze zelf niet meer kopen ondanks mn ervaring, weet niet welke dan wel als get nog een x nodig is aangezien ik zwanger ben.

Deel Deze Pagina