Hoi hoi dames! Ik heb vandaag een zw test gedaan toen ik van mijn werk kwam, tot schrik zag ik toch echt een heel licht streepje? Terwijl ik nog een beetje bloed verlies van mijn menstruatie die nu al bijna 4/5 dagen duurt. Heeft er iemand tuur oogjes die het kan zien? Ps: paar dagen terug heb ik ook al getest en die was vet negatief.
Ik zie geen streepje, maar ben wel benieuwd waarom je een zwangerschapstest doet tijdens je menstruatie?
Ik deed hem omdat ik twijfelde wegens dat ik toch aantal dagen later ongesteld werd en ik toen een test deed en die helemaal niks geen tweede lichte streepje aangaf en nu ineens wel en heb vaak gelezen dat je de eerste maand nog bloed kunt verliezen dus deed het ook daarom even voor de zekerheid. Op foto zie je het heel slecht maar met blote oog ietsje beter. Ik ga maar uit dat het toch nega is en wacht tot de volgende menstruatie af, of beter gezegd, mijn eisprong ☺️
Ik vind deze negatief. Als je blijft twijfelen zou je over een paar dagen nog een test kunnen doen. Als die net zo is als deze zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent
Ik had zoiets vorige maand.. werd gewoon ongesteld, maar tijdens mn avond eten zo overgegeven toch test gedaan. En daar kwam een redelijke duidelijke streep op. 2 dagen was ie al stuk lichter dus is heel vroeg fout gegaan denk ik..