Hallo allemaal, Ik heb 4 weken geleden een vroege miskraam gehad en daarna zijn we meteen verder gegaan met zwanger worden... Tussendoor nog een test gedaan en deze was natuurlijk negatief. Nu voelde ik me weer zwanger, gisteren een dag voor nod een cb digital indicator gedaan en deze zei niet zwanger, had de dag daarvoor wel veel gedronken nu vanmorgen een kruidvattest gedaan en binnen 2 minuten een lichtroze streep.... Kan ik al blij zijn? Als het goed is heb ik een foto van de test toegevoegd...
Deze test ziet er wel positief uit Ik zou morgen ff overslaan en dan overmorgen weer testen, kijken of hij oploopt.
Ja idd hij ziet er positief uit dus over een dag of twee gewoon weer proberen.. Je kan ook naar de dokter voor een bloed test.. Succes!
Mijn action test zag er net zo uit volgens mij (mssn innie beetje donkerder) en ik was ook hartstikke zwanger! Een streep is een streep zeggen ze toch? Ik zou 1 dag na nod nog een test doen bijv! Maar alvast een voorzichtig gefeliciteerd
Ziet er goed uit! Over een dag of 2/3 nog eens een testje. Hoop op een mooi kerstkadootje voor jullie!
Ah dankjulliewel 😊 ik doe vrijdag weer een testje, maar ik voel me goed zwanger! Nu duimen dat het blijft zitten deze keer! 😊 maar ik heb goede hoop 😊