Hey! Ik zit nu op 3 dagen voor mijn nod. Gisteren 2 early restjes gedaan van 10 I/mu, deze waren negatief OMO wit. Maar vandaag kon ik het toch niet laten om een ander merk te proberen. En ik denk dat ik een lijntje zie Wat denken jullie?!? Nu maar hopen dat mijn bruinverlies niet doorzet en richting menstruatie gaat... maar kan ik al voorzichtig blij zijn? Is ook niet gedaan met ochtendurine.
gisteren 2 'merkloos' online besteld - ik woon niet in belgie of nl dus absoluut geen bekend merk/site. Deze waren negatief alhoewel eentje eerst positief aangaf en dan negatief. En vandaag dan maar het 'betrouwbaardere' merk Predictor Early gebruikt. Ik zit er nu wel mee in dat ik al 3 dagen bruinverlies heb en vandaag zelfs beetje vers bloed. Dus hopelijk is dit gewoon innesteling en krijg ik binnen paar dagen een knaller.
Ooohh Brie alsnog een streepje.. hoop zo dat ie doorzet!! <3 Ik heb vandaag een testje gedaan en gewoon negatief.. Ben er weer helemaal ondersteboven van.. Ik ga voor jou duimen.. xxx
Hoi Brie, ik zie ook op allebei de testen een licht streepje. Hopelijk loopt het mooi op. Overigens had ik flink wat bloedverlies (meer dan normaal) tussen 8 en 12 DPO zoals ik elke cyclus had en toch ben ik echt zwanger, dus het hoeft inderdaad niets te zeggen. Ik duim voor je
Dankjewel allemaal! Mokkababytje, jij zeker bedankt! Ik vind het jammer voor je maar ik ben er zeker van dat de maand mei jouw maand zal worden!!! Ik duim dubbel voor jou!
Dankjewel lieve Brie! Ik duim met je mee.. we gaan in mei op vakantie dus wie weet brengt Spanje magie! Hou je me op de hoogte hier met je testen? Xxx
Jongens willen jullie bij mij ook even meekijken? Wij zijn inmiddels 5jaar en 7maanden bezig in de mmm en nu voor het eerst eem testje waarbij ik denk zou het??? Ik zit op dpo 15 en had dus gisteren mn nod en negatieve test, vandaag heb ik het idee dat er een lichte streep te zien is, maar ik weet niet of t vals positief is en of het gewoon het "voorgedrukte" streepje is dat je door het vochtig worden ziet, de foto is binnen de tijd genomen dat je mocht aflezen.