Hoi dames, Ik heb even een vraag. ik ben sinds een maand aan de antibiotica waardoor ik mijn zwangerschapswens even meot uitstellen. voordat ik aan deze kuur begon heb ik een zwangerschapstest gedaan en negatief. een week later heb ik 4 dagen bloedverlies gehad, waarschijnlijk ongesteld. nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb ik geen positieve ovu test gehad. daarom een zwangerschapstest gedaan met de clear blue plus. nu heb ik een heel licht en dun streepje, krijg het niet goed op de foto. als je naar de bijsluiter kijkt dan zijn de streepjes, ook al zijn ze lichter van kleur wel dik. heeft iemand hier ervaring mee? als dit wel een positieve zou zijn dan zou ik al 8 weken zwanger moeten zijn en zou de streep dan niet feller moeten zijn? groetjes Baby 9
Dit had ik bij clear blue zo vaak! Het zijn rottesten. Dit is een pennenstreepje. Dan ben je niet zwanger. Het streepje moet even dik zijn :s Maar als je zeker wilt zijn moet je een andere test nemen. Succes!!
Mee eens. Die plus-testen zijn niet erg handig (vind ik). Het verticale teststreepje moet even breed zijn als het controlestreepje. Als dat wel zo is, maar het streepje is alleen maar licht, dan is er wel een kans dat je zwanger bent. Maar ik zou gewoon voor de streepjes-testen gaan als Kruidvat 2 voor 5 euro, DA Eigen Merk of Apotheek Eigen Merk. Die zijn nog veel goedkoper ook dan die onhandige plus-testen van CB.