@Nanette: Onderstaand nog even mijn testje van 10 maart (11/12 DPO). Daar zie je eigenlijk ook niets op... Hoop dat je morgen duidelijk test!!!
oww proudmom ik hoop het zo.. vanavond toch stiekem getest en hij lijkt duidelijker.. Maar ik krijg het niet op de foto omdat de belichting hier zo slecht is.. Maar hij is rozer en breed.. Wordt nu echt spannend.. Hoewel langzaam oplopend hcg voor mij een slecht teken is.. dus met een pos test ben ik er nog niet.. Maar het is wel een eerste stap!
hmmzzzz komt ie.. maar merah ik zie hier niks.. Licht komt van een lamp boven en zo lijkt het nergens naar
De foto is te klein (test te ver af). En ook een rottestje of niet? Hij slaat geel uit, net over de teststreep heen...zie ik dat goed? Dus ik weet niet goed of ik nou nog een streep zie of niet. Oh en vertelde je niet dat het ook kon zijn dat je NOD uiterlijk vrijdag is? Of wel ... voor het zelfde geld zit je nu pas op 11 of 12 DPO ??? Heb je nog een test over voor morgen (ochtendurine)? Liefs, K
@nanette; aah, dit is dan het nadeel van een netbook. Ik heb niet zo'n groot beeld. Maar ik denk wel wat te zien op die test als ik goed kijk... Spannend hoor!
toch zie ik in de verte zelf een 2de streepje..... owww nette.... is dit de kv2v5? hoeveel dpo zou je nu zijn? Als t streepje duidelijker word.... hmmm... zou t?
ja dat maakt het op de foto zetten zo lastig.. De achtergrond is op de een of andere manier geel Maar ik heb nog een testje (of2) alleen heb ik 'sochtends niet mijn donkere urine omdat ik 's avonds veel drink en wel 3 keer per nacht moet plassen (ookal drink ik weinig) Dus ik denk dat ik morgen aan het einde van de avond pas weer ga testen..
nou als ik mijn eisprong goed heb gevonden 14 of 15 dpo.. Maar als ik een lange cyclus aanhoud heb ik pas vrijdag mijn nod.. MAar dan heb ik mijn lichaam dit keer echt verkeerd begrepen..
denk alleen niet dat je morgen gek veel verschil ziet.... ik zou dan donderdag/vrijdag opnieuw testen.... we gaan gewoon van een lange cyclus uit.... maar ja hou een testjunkie maar eens tegen... whahahaha denk dat je alvast maar een extra voorraad moet inslaan bij de kv... Ik hoop zoooo dat je over een paar dagen echt een knaller in handen heb....
nanette: ik heb de foto vergroot en volgens mij zie ik toch echt die 2e streep. Ik hoop het zo ontzettend voor je; het is je zo gegund! (En de rest natuurlijk ook.)
ik denk een duidelijlere foto te hebben! tenminste nu zie ik hem op de foto wel! niet met overtuiging hoor
Dit is ook sprekend mijn eerste test! En die was ook van zwanger en kids! Dat was trouwens met 3w&5d En met 4w&1d had ik een duidelijke kv test!
Ik zie wel een streep hoor en daarvoor hoef ik mijn laptop niet eens te draaien... Ik duim voor je en zal toch weer gaan testen met de KV2V5...