Hoi,Sorry als ik nu deze topic open,er is waarschijnlijk al eentje geopend tijd terug,maar vind het niet direkt terug. Ben sinds 20nov gestart met clomid,2x50mg dit 5 dagen lang,heb geen of zeer weinig bijwerkingen gehad,blij daarvoor Van de gyn moet ik testen met ovulatietestjes,om zo men ei te vangen. Zoals je ziet aan men banner heb ik nog vier daagjes te gaan voor men ei. Mijn vraag is nu:Mogen we nu elke dag klussen,ook al zijn men ovutestjes nu nog negatief? Ik zou graag snel een positieve ovutest hebben,met men clomid weet ik niet hoe lang men cyclus gaat zijn,omdat ik niet spontaan ongesteld werd. Testen in het zh waren goed,zaadjes ook goed,enigste is dat ik niet spontaan een ei krijg.. vandaar ook die clomid. Zo wou men verhaal es kwijt En iedereen die wil mag antwoordje geven op men vraagje ze
Hoi Hannelore, Ik zie dat niemand nog geantwoord heeft... misschien kun je je vraag beter bij het topic vruchtbaarheidsbehandelingen stellen? Daar zijn tal van dames die Clomid gebruiken. (helaas kan ik je geen antwoord geven, ben tot nu toe niet bekend met Clomid. Mocht het bij ons dit jaar niet lukken dan starten we in januari as. met IUI en clomid). Succes hoor! ' Groetjes, Lola2
hoi hoi ik gebruik wel Clomid, en dankzij de Clomid is mij ei deze ronde nog eerder gekomen dan afgelopen ronde, namelijk 6 dagen.....ben gelukkig op tijd gaan testen..... wij hebben van te voren gewoon geklust naarmate we zin hadden, en toen mijn ovu testen positief waren hebben we toevallig 2 dagen achter elkaar geklust, en 1 dag niet