Hoi meiden, Ik heb even een vraag op dag 5 van mijn cyclus had ik een positieve ovulatie test (zie album). Dag 6 ook nog positief maar hij werd lichter. Nu op dag 8 nog steeds geen temperatuur verhoging..? Maar wel 2 negatieve testen. Na hoeveel dagen stijgt bij jullie de temperatuur na de positieve test(en)? Alvast bedankt,
Als je een eisprong hebt, dan stijgt je temperatuur gelijk dacht ik. Ik had gister een temp van 36,3 en vandaag 36,6. Heb vandaag ook mijn ei gehad. Totaan je menstruatie stijgt je temp langzaam of blijft in ieder geval hoger dan voor je ei. Totdat je menstruatie eraan komt, dan zakt hij. Tenzij je zwanger bent. Zo heb ik het begrepen.
Een positieve ovu test geeft de LH piek aan. Ik dacht na een positieve ovulatie test dat het 2 dagen duurde voordat je een eisprong had.... Maar vandaag op dag 8 nog steeds geen temp verhoging
Ik gebruik de ovutesten van Sensitest en die geeft aan tussen de 24 en 48 uur. Ik had gister om 19 uur een positieve test en vandaag om 16 uur voelde ik iets knappen. Ik had de hele dag al erge steken, rugpijn en zware benen. Dus het hoeft niet 2 dagen te duren. Jij hebt trouwens wel snel een positieve ovutest gehad zeg. Ik begon vorige week donderdag en gister was hij positief. Mijn cyclus duurt 26 dagen met een lf van 11 dagen.
Ik heb een hercurettage achter de rug en dit is mijn tweede cyclus sinds de curettage. Mijn cyclus is dus een beetje in de war. Vind het zelf erg vervelend. Ik gebruik ook Sensitest dus als de beschrijving klopt zou mijn eisprong al geweest moeten zijn. Helaas zie ik dat niet terug in mijn temperatuur
Oei vervelend meid! Er zit niets anders op dan afwachten. Ik begin nu aan de vervelende wachttijd. Vraagje: denk je dat het nog nut heeft als we vandaag nog klussen. Heb mijn ei echt gevoeld vandaag. Nu nog wel zeurderig gevoel. Gister en eergister ook geklust, dus voor de zaadjes niet al te best zeggen ze.
Ik zou vandaag ook nog klussen. Niet geschoten is altijd mis. Ik heb ergens gelezen dat het geen kwaad kan tijdens de vruchtbare periode het iedere dag te doen. Wel word geadviseerd voor de vruchtbare periode geslachtsgemeenschap te minderen.... Dus hup hup aan de klus meid.. Wij gaan ook klussen aangezien ik nog geen temp verhoging heb gehad..
Nog steeds geen temp verhoging...? En heb al 2 negatieve testen? Voelde gisteravond wel krampjes en na het klussen een soort ploppend gevoel in mijn onderbuik..? Kan dit mijn ei zijn geweest...? Normaal voel ik mijn ei nooit...?
Aylin, Ik vraag me af of ie wel positief is geweest. Die van Matcare geeft namelijk negatief aan. Bij mij is mijn sensitest pas echt positief als Matcare ook positief aangeeft. Heb wel een voorbeeld in mijn album. Ik zou nog even doortesten, dan weet je het zeker. Liefs
Als je kijkt naar de aparte fotos van de testen zie je dat ze beiden positief zijn. Dat is het recente resultaat. De testen van matcare zijn lichter opgedroogd.