Wie oh wie ik heb nu minimaal elke 5 min een harde buik ze doen gelukkig niet echt zeer. De afgelopen 2 wkn alwel vaak weeën en pijnlijke harde buiken gehad zonder regelmaat. En verlies al 2 wkn delen vd slijmprop alleen op dit moment wel erg veel. Vind toch raar om de gyn hiervoor te bellen.... iemand die wijze raad heeft???
Hey meid ik moet de gyn bellen zodra er regelmaat in de harde buiken komen. Dus om de 5 min. Zou gewoon even bellen!
Ik zou ook gewoon even bellen, daar zijn ze voor hoor . Ik had ook wel veel harde buiken en toen ik in het ziekenhuis kwam, was er al wat ontsluiting en had ik diezelfde dag nog een klein meisje in mijn handen. Succes!
gewoon even bellen!!! heb gister nog infoavond gehad over de bevalling. en met regelmaat bellen succes!
Hier had ik dat bij mn oudste zoon ook.. gaf en geen aanfacht aan en bleef erbij dat t harde buiken waren. Tot t die avond echt doorzette en het dus echt al beginnende weeën waren die ik nog aan had gezien voor harde buiken
Helaas is alles weer rustig. Maar het heeft echt uren geduurd. Doordat ik geen pijn had zo zitten twijvelen wat te doen. Iig bedankt all
Ik zou toch even bellen om te overleggen..zo vaak en met regelmaat. Je weet het niet. Heel veel succes