Zwangerschaptest positief en dagen later negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jam87, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hallo dames,

Graag wil ik mijn onzekere gevoel hier even kwijt. Ik had op 11 dec ongesteld moeten worden en op 12 dec heb een test (kruidvat test) gedaan en was positief. De tweede steepje was wel wat duidelijk, maar ik heb ook vanmorgen ook nog een test gedaan voor zekerheid en helaas geeft die negatief aan. Dit maakt me vreselijk onzeker :(

Had ook 5 maanden geleden een vroegemiskraam gehad en ging toen gelijk bloeden maar nu voel me geen pijn en geen bloeding alleen pijnelijke borsten en misselijkheid. Oh ja, heb ook schildklier problemen, mijn schildklier werkt te snel en ben er pas achtergekomen en nu wachten op verwijsbrief van huisarts voor een internist.

Mijn vraag is, ben ik nu nog zwanger of niet meer? Ik heb wel gisteren avond veel water en thee, melk... gedronken voor het slapen gaan en vaak naar de wc geweest.

Is er misschien mensen zijn die een idee kunnen hebben wat dit kan betekenen? Gewoon omdat ik me nu niet echt fijn voel en hartsitkke onzeker :(

Graag jullie reactie.
    Jam

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hier ook gehad.....helaas had ik een vroege miskraam.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Bij mij was het helaas een VMK. Testte heel onverwachts positief omdat we er niet eens mee bezig waren......en een week later was ie negatief, dus helaas een vmk zei me vk toen....

4. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Wat vervelend meid. Hopelijk raak je weer snel zwanger...

5. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Wat jammer Troelala21, volgende keer een betere zwangerschap.
    erg om te horen dat een VMK zou zijn want ik heb al twee miskraams gehad en nu ook.. echt vreselijk gevoel :(

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja zeker jammer, het was zeker welkom. Wel onverwachts maar dat maakte niet uit. Was ook helemaal happy met de positieve test. Tot ik week later nog een keer testte en hij weer omo wit was. Heb me vk toen gebeld en zij zei dat het een vmk is geworden dan. Het rottige was mijn lichaam liet het pas later los. Ik stond op het punt om een afspraak te maken bij de vk weer, omdat zij wou zien van binnen hoe en wat. Maar toen kwam het los, geen pretje heb enorm gebloed, op de kop gestaan van de pijn, voelde me echt rot! Maar ja we doen er helaas niks aan. Hoop het niet weer mee te maken!

Jeetje meis, dat is niet niks. 2 miskramen en dan weer een vmk. Ik hoop dat je heel snel zwanger mag raken van een prachtige plakbeeb!!

7. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht

Dat is heel jammer om te lezen! Helaas weet ik hoe je je voelt...zo iets wil je nooit meer meemaken...Ik hoop voor jou ook dat je binnenkort toch gewoon lekker spontaan zwanger raakt!! nu moet ik gewoon afwachten en maandag vk bellen :(

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    heb je 2x hetzelfde merk test gebruikt?

klinkt niet zo goed inderdaad.. helaas zelf ook ervaring met vmk's, (licht) positieve testen en daarna het 2e streepje weer weg..

sterkte met de onzekerheid, hopelijk weet je snel zeker hoe het zit

9. Regina83

Regina83 Lid

9 nov 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zelfde ervaring.. drie dagen licht positieve test en paar dagen later omowit.. had wel continue lichte bloeding.. was ook vmk..
    hoop voor jou natuurlijk dat het anders is. Misschien toch ook nog even ander soort test proberen?

10. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Ik heb gisteren een test gedaan van de kruitvat een heel licht rosé streepje en vandaag voor de zeker heid predictie earthlink maar die was omo wit ik begrijp er niet van ?

11. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Bedankt dames voor jullie reacties.
    Ik heb hetzelfde test gebruikt van kruidvat 2 voor 5 euro. Eerste test was drie dagen positief en van morgen weer nog een gedaan voor zekerheid maar was omo wit... ben echt erg bezorgd en heb geen buikpijn of bloeding alleen mijn borsten doen nog zeer, ik snap niks van.

12. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik zou nog een test doen van Clear Blue, die zijn duidelijker, geen verwarring over wel of geen streepje. Op hoeveel DPO zit je nu? Hoop voor je dat het toch goed komt, maar geen bloed geeft toch wel een beetje moed of niet? Ik weet dat geen bloed geen garantie is dat het goed zit (ik had ook geen bloedverlies met mn vmk), maar zonder bloed is er toch nog een klein kansje... Heel veel sterkte in ieder geval, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan natuurlijk het liefst alsnog een goede zwangerschap!

13. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Ik precies het zelfde ben nu 1 dag overtijd hele gevoelige borsten heb ik de afgelopen keren bij mijn ongesteldheid ook gehad dus dat maakt het extra lastig voel verder niets geen pijn in mijn rug of buik dus wachten wachten maar wat is dat moeilijk ! Leef met je mee

14. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Ik heb een clear blue test gehaald en ga morgen met ochtend urine testen en hopelijk krijg ik een positieve test. Skip, ik leef ook met je mee. Jij bent een dag overtijd maar ik ben nu 6 dagen overtijd ...hopelijk komt het goed met jou zwangerschap en gewoon de hoop niet opgeven.

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Jam87 heb je de clearblue al gedaan? de gewone (die is minder gevoelig geloof ik) of met indicator?

'probleem' daarmee is dat ik toen bij mijn vmk ook een positieve clearblue had (1-2 weken), die is behoorlijk gevoelig, maar geeft dus nog steeds geen garantie voor een goede afloop.. blijft dus altijd even afwachten

16. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Helaas dames, ben van morgen ongesteld geworden en kon de test niet gebruiken... voel me zo rot en vreselijk, komt dat door de schilddklier? Omdat ik nu 3 miskraams heb gehad..Ik heb een snel werkende schildklier en tsh is laag en heb nog steeds geen medicijnen kunnen ktijgen. Wacht nog op verwijsbrief van huisarts voor een internist en dat heeft lang geduurdt. Dus denken jullie dat de miskraams door schildklier is ontstaan? Nogmaals bedankt voot jullie reacties.

17. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    He bah zeg, snap dat je er kapot van bent! Ik heb helaas geen verstand van het schildklier gebeuren, sterkte/succes ermee!

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Ahhh wat rot zeg :(
    kán met je schildklier te maken hebben ja, maar het kán ook hele stomme pech zijn!
    Vanaf 3 miskramen, ofwel herhaalde miskramen, word je idd doorgestuurd naar gynaecoloog/internest oid, die kan vast verder onderzoeken wat er aan de hand kan zijn.

sterkte meis!

Deel Deze Pagina