Zwanger?? KV betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovecouple, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi meiden,

Even een vraag. Ben pas in de 2e ronde. De 1e ronde had ik op dag 16 mijn positieve ovutest. Ik werd 13 dagen later ingesteld. Vandaag is het precies 4 weken verder vanaf me menstruatie maar heb deze maand niet getest dus weet nu eigenlijk niet of ik qua cyclus op schema zit. Ik deed net een kruidvat test en die gaf in mijn ogen een vage tuurstreep. Een ovutest geeft een 2e streep maar niet positief. Zou ik gewoon nog vroeg zijn? Of helenaal niet? Of zou de ovu test positie moeten zijn dan?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ovutest als zwangerschapstest gebruiken is niet betrouwbaar. Die hoeven niet perse positief te zijn wanneer je zwanger bent. Vaak worden die pas na nod positief.

Misschien is het een indroger op de kv test, misschien ben je er gewoon vroeg bij. Nog even afwachten dus en over 2 dagen nog een keer testen. Als je zwanger bent, dan zou de test dan duidelijker moeten zijn.

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Nou ik deed de ovutest eigenlijk om te kijken wat die aangaf. Vanmorgen dacht ik ik doe eens een zw test. Maar ik dacht altijd dat je ovu test positief uit moest slaan bij een zwangerschap. Had ik eens gelezen vandaar. Ik wacht het af

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb je een foto van je kv test?

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Had ik wel geprobeerd maar dan zie je niks

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Op de foto is die echt niet te zien

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,5 KB
      Weergaven:
      4
  7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zou deze nog als negatief beschouwen en het over 2 dagen nog eens proberen :) Kv is wel betrouwbaar verder

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    heb zelfde aan de hand gehad vorige ronde op 10dpo(zie fotoalbum)
    En was dus een indroger bij mij.
    Ga ervan uit dat hij negatief is en probeer na het weekend of zondag opnieuw!
    Succes

Deel Deze Pagina