van 5dagen naar 2dagen ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sha33, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi,

Ik maak mij zorgen ik ben al een tijdje (6maanden) van 5dagen ongesteld naar maar 2dagen licht ongesteld, ik heb ook geen slijm zoals het normaal hoor 14dagen na je menstruatie maar tegen het eind, en ben wel elke maand netjes op tijd.

Maar ik probeer zwanger te worden, ben toch een beetje bang dat mijn leeftijd (33) nu te parten speelt, wie herkent zich hierin?

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hoi Sha,

Wat voor anti-conceptie heb je gebruikt? Ik ging namelijk van 8 dagen heel heftig bloeden (zo erg dat ik naproxen moest slikken om het te stoppen) naar 1 dag heeft en 3 dagen een beetje getrut.
    Volgens mijn gyn is dat een van de prettige bijwerkingen die het mirena spiraaltje kan hebben. Ik maakte me ook enorm zorgen, ben nu 30 en ik vroeg me af of ik misschien vervroegd in de overgang zit.
    Volgens mijn gyn kan het geen kwaad en zegt het niets over mijn vruchtbaarheid.

Hoop dat dit je een beetje gerust stelt.

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Eliz, het stelt mij enorm gerust! Heb zelf het mirena spiraaltje gehad, en na toch een keer flink gebloed te hebben bloed ik nu nog maar 2 dagen en 2 dagen spotting.. Maar echt gewoon op te lossen met inlegkruisjes.. Was zelf naar de dokter gegaan als dit nog een paar maanden aanhield! Sha33, maak je niet te veel druk om je leeftijd ik ben 21 en heb het dus ook hopelijk zijn we allebei snel zwanger! x

4. Sha33

Sha33 Lid

22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Bedankt voor de super snelle reactie!

Dit stelt mij enigszins wel gerust,
    aangezien ik bloed is dat goed' al het is van 5dagen naar 2dagen,
    mischien komt het door het ontpillen (microgynon30) we zullen het zien!

Deel Deze Pagina