Hoi, Ik heb een digitale liggen, maar die heeft normaal gesproken toch nog meer hcg nodig dan de andere testen? Als ik me kan beheersen, bewaar ik die voor zaterdag liefs, Roosje
Heb het tot 2x toe gehad en was niet zwanger. Als ik jou was zou ik over een paar dagen overnieuw testen en/of een bloedtest vragen bij de huisarts
Ow, dat is heel vervelend! Ik ben veel te ongeduldig en heb dus 3 dagen voor mijn nod getest Ik ga er ook nog zeker niet van uit dat ik zwanger ben, omdat het streepje nog zo licht is. Ga zaterdag (op mijn nod) nog een keer testen. Hopelijk krijg ik dan meer duidelijkheid!
Hoi meiden, Aangezien ik meedoe als proefpersoon voor de testen moet ik vanaf dag 8 na mn ei-sprong elke dag een testje doen en vanochtend zagen mij man en ik allebei een heeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje [-o< [-o< [-o< dat i morgen wat donkerder is, ik ga morgenochtend ook nog ff een test van sensitest doen. Zit morgen op dat 13 of 10 na mn eisprong (FF zegt 13 en ikzelf denk 10) [-o< [-o< [-o< op een donkerdere streep. Oja op de testen van de dagen ervoor zie je ook een heel licht streepje, behalve op de 1e 2. Dat zijn dus die indroogstreepjes, maar vanochtend was er binnen 1 minuut al een streep.