Hoi meiden! Deze maand niet echt gerekend op een zwangerschap, omdat we maar 1x geklust hadden waarschijnlijk net na de eisprong... Dus we dachten niet dat het zou lukken zijn ook druk bezig met verhuizen etc. Maar ik had gisteren een erge bloedneus, ben misselijk, ontzettend emotioneel etc. Dus dacht doe toch maar snel even een test voordat ik onder de douche spring... En toen ik me ging afdrogen even snel kijken en ja hoor! Er staat een tweede streepje... M'n man ziet hem ook hihi en dat zegt wel iets ... Weet niet of hij op de foto te zien is? Wat vinden jullie? Ga zondag weer testen deze testen vorige cyclus ook gebruikt toen ik 6 dagen overtijd was toen elke x omowit... Heb helaas geen fotocamera hier...
Oh wat spannend! En wat een geluk, met 1 keer 'klussen'. Ik zie het streepje ook hoor, dus ik denk dat ik je kan feliciteren!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd ! Hier ook zwanger geworden in de maand waar we maar 1x geklust hebben en druk bezig waren met andere dingen...vaak gebeurd het dan als je het niet verwacht.
Gaaf meiden tnx! hihi we noemen het maar een lucky shot ... Ik wacht nog ff tot zondag hoewel ik denk dat mijn nod stiekem wat eerder is deze maand... Maar hoop op een knaller dan...
Ik zie ook een streepje! Spannend. Ik was ook juist toen we eigenlijk een maandje wilden overslaan en maar 1 keer geklust hadden zwanger, soms is het echt een lucky shot. Juist op het moment dat je het het minst verwacht.