Sinds ik zwanger ben, heb ik last van hoofdpijn, maar sinds afgelopen week is de hoofdpijn echt veel meer aanwezig en heftiger. Ik word er zelfs 's nachts van wakker. Verder heb ik nergens last van, maar word er nu wel een beetje chagrijnig van. Ik neem er niets tegen in, dat wil ik ook liever niet aangezien ik er nog wel 6 maanden last van kan hebben. Wie heeft hier ook last van gehad en wat heb je eraan gedaan? Iemand ook een idee waardoor het komt? Ik drink voldoende, dus dat is het niet... Vrijdag moet ik naar de vk en zal ik dit wel aangeven, maar ik vroeg me af of anderen hier ook ervaring mee hebben.
Hoi! Ik heb net ongeveer hetzelfde topic gepost! Ik heb er zelf ook last van ( ben nu bijna 19 weken zwanger). nu moet ik zeggen dat ik al jaren hoofdpijnpatient ben. Ik ga wekelijks naar fysio om mijn nek los te maken en slik dus wel 2 a 3 keer per week een paracetamol. Daar voel ik me wel enorm schuldig over, maar anders houdt ik het echt niet meer uit. Verder kan ik je geen tips geven... sterkte! groetjes, Nie
Tot mijn 18e heb ik ook altijd veel hoofdpijn gehad, ben er zelfs voor onderzocht als kind, maar na mijn 18e is het minder geworden, dus dat herken ik wel. Maar nu is het dus weer heel erg en word ik er een beetje radeloos van... Ik lees ook mee in je topic! Wel toevallig dat we net allebei een soort zelfde topic gestart hebben!
ik heb het ook gehad en nu af en toe nog steeds.. Heb mijn verloskundige gezegd dat het echt niet uit te houden is..het bonkt me mijn hersenpan uit! ik neem bij hele erge hoofdpijn een ibuprofen. In het beginstadium mag het absoluut niet, nu ben ik 35 weken en mag er af en toe 1 (mocht ik vanaf 25 weken) dus dat doe ik dan ook..en met het kindje gaat het uitstekend...niks mis mee.... liefs..
Ik heb het alleen de eerste weken met regelmaat gehad. En daarna af en toe een dagje. Paracetamol hielp hier overigens meestal wel. Bij controle wel goed je bloeddruk in de gaten blijven houden.