Ik ben zwanger maar mijn man die weet het niet.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sherida, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherida

sherida Lid

14 feb 2008
    23
    0
    0
    Hoi lady,s

Mijn man die weet het niet en druf het ook niet te zeggen.
    Hij maak constant ruzie met me om niks.

Was al vorige jaar zwanger hij heeft me gebracht om het weg te halen. Tegen deze tijd in 2007.
    Wat nu?

Help me.

Grt sherida

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeilijk hoor, maar het is belangrijk wat jij wilt hierin......ik heb een tijd zo'n relatie gehad en verloor mijn eigen identiteit. Is het je eerste?

3. Jee, wat moeilijk! Hoe denk je dat ie zal reageren dan?
    Heb je vorige keer zelf ook besloten het weg te laten halen, of kwam dat door hem?

4. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    moeilijke situatie.

Denk dat je voor een keuze staat.
    Je man of je kind.

Wat wil je liever.

5. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

wat een schoft van een man als hij je laat kiezen tussen jouw en je kindje.. ik mag misschien niet zo oordelen.. maar ik vindt het erg sneu voor je...

wens jouw heel veel sterkte en hoop dat je voor jezelf de juiste keuze maakt...

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hij was er zelf bij toen het kleintje gemaakt werd, dus...

Meid, kies voor JEZELF en daarmee hopelijk ook voor je kindje. Ook als je man het niet leuk vindt dat je zwanger bent. Da's mijn advies.

Geniet van je zwangerschap!

7. Niet meer actief

Waarom word je zwanger van iemand die geen kinderen wil? Tja, dat is misschien de essentie.... blijft een rottige situatie. Mijn gevoel bij je verhaal(tje) is dat je inderdaad zal moeten kiezen (man of kind) voordat je het aan hem verteld. Kies je voor je kind dan maakt het dus niet uit (tja) wat hij zegt en pak je je biezen. Kies je voor je kind dan bespreek je met hem wat hij wil.

Veel sterkte

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je man heeft je weggebracht om het weg te laten halen? en had jij hier ook nog wat over te zeggen of heeft hij dat maar ff voor je bepaald? Wat moet je met zo'n "kerel" dan? Je bent 35, oud en wijs genoeg om voor jezelf te beslissen, heb je hem niet voor nodig dacht ik zo.

9. tweeling1

tweeling1 Lid

22 dec 2007
    31
    0
    0
    Ik zou er niet aan moeten denken als mijn vriend dat zou zeggen. Dan zou ik toch eerlijk gezegt voor mijn kind kiezen. Als je vriend geen kinderen wil en jij wel dan moet je daar toch ook over nadenken lijkt mij.

Beebje en twins op komst

10. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Goeie grutten, wat een situatie!
    Als ik het goed begrijp is dit je 2e zwangerschap?
    Hoever ben je?

Hij was er toch zelf bij dat je zwanger raakte?
    Vreselijk wat een vent, sorry hoor. Maar kan er niet over uit.
    Wat een wereld leven we, dat zulke mensen nog bestaan. Zonder gevoel, zonder liefde, zonder emotie...pure egoisme
    Bah,bah, bah!

Meid, als ik je kon helpen, zou ik het doen!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en denk vooral aan jezelf! Je eigen gevoelens! Wat ontzettend zwaar voor je!

Liefs marielle

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik wil je sterkte wensen en je gevoel hier in volgen.
    en ik denk dat jij dit kindje wil houden...
    sta sterk in je schoenen en kies voor je zelf.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moeilijke situatie, maar denk a.u.b. goed na voor je iets beslist. Hij kan je niet dwingen dit kindje weg te laten halen.
    Wil jij dit kindje houden? Weeg dat dan af tegenover hem,en hoe jullie relatie op het moment is.

In je eentje kan je ook een kind groot brengen. Kies iig voor je eigen geluk.

Succes met je beslissing.

13. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Het is aan jou de keuze. Hij of je kindje, hoe moeilijk het ook voor je zal zijn. sterkte

Ik begrijp niet waarom mensen hier toch altijd weer een oordeel moeten geven over de mannen. Kennen wij de situatie ? nee! misschien is altijd duidelijk geweest dat hij geen kinderen wil en is ze misschien wel zelf haar pil vergeten. tja het kan allemaal.

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Misschien is ie daar idd altijd duidelijk over geweest idd, of misschien is ze wel door de pil heen zwanger geraakt, zoveel info hebben we nou ook niet gekregen, maar als ie echt absoluut geen kinderen had gewild dan had ie zelf ook maar iets van extra bescherming kunnen gebruiken, vooral na de 1e keer dat ze ongepland zwanger is geraakt, had ie beter moeten weten. Lekker makkelijk om die verantwoordelijkheid alleen maar bij de vrouw neer te leggen, je bent er nog altijd met zn 2een bij. Rubbers zijn tegenwoordig niet zo duur en je kan ze overal kopen. Beetje slap excuus. En mensen komen nou eenmaal met een oordeel, vooral op een forum waar kinderen over het algemeen juist erg gewenst zijn, dat kan je verwachten.

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat n situatie...

Meid bedenk even zelf wat JIJ wil. En beslis dan wat je doet. Als je het hem zegt en hij word boos of "brengt je weg" terwijl jij het wil houden dan zou ik zeggen ajus...
    Er zijn genoeg vrouwen die ook zo zaten en die t allemaal gered hebben. Dat kan jij ook!
    En wil jij het ook niet dan lijkt het me nogal duidelijk, toch?

Em ik ga verder geen oordeel vellen over deze man. Want ik heb niet genoeg informatie over de situatie om dat te kunnen.
    Ben het wel eens met t gegeven dat hij er ook bij was EN dat er ook genoeg anti conceptie middelen zijn die de man kan gebruiken.

16. Niet meer actief

Wat betreft die anticonceptie... daar denkt Boris Becker anders over hoor... ;)

17. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Wat een situatie zeg. Ik denk dat je best voor jezelf beslist. Je bent 35 zohoren, dus als je echt kinderen wil moet je niet meer lang wachten. Dit is een grote beslissing in je leven, maar een beslissing waar je op je 50ste misschien zeer veel verdriet van zou kunnen hebben. Als jij graag je kindje wil houden, dan moet je er ten volle voor gaan! Geef je vriend dan gewoon de keuze, jullie twee of niets. Misschien wordt hij wel nog de beste vader uit ooit.

Succes meid.
    Laat weten hoe het verder loopt.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een toestand meid. Als ik jou was, zou ik me toch eens even achter m'n oren krabben. Je vertelt dat je man boos wordt om niks. Ik krijg niet de indruk dat je gelukkig bent in en met deze relatie. Ik zou in jouw geval voor mezelf en m'n kind kiezen en m'n man laten voor wat hij is. Het zal niet makkelijk zijn, maar dan heb je in ieder geval je eigen identiteit terug.

19. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Oei, misschien toch maar eens een goed gesprek aangaan met hem. Als hij daarvoor tenminste bekwaam voor is ? Anders toch zonder hem beslissen wat je nu zelf wilt ?

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    :) :)

Deel Deze Pagina