O wat een heerlijk wonder! Pfff wat zullen jullie opgelucht zijn. Ik ga ervoor danken en bidden dat het allemaal goed blijft gaan!
Lieve Nuage, Ondanks dat het hier nog 35 graden is heb ik gewoon kippenvel over mijn hele lichaam! Fijn dat je gyn hetzelfde denkt over de Nipt. Ik blijf duimen voor jullie! X
35 graden wat heerlijk! Ik ben echt superblij Morgen wel weer naar de internist, m'n suiker is weer door het dak. Ben benieuwd.
Hier ook een stille, maar meelevende, meelezer. Simpelweg, omdat ik niet meer kan zeggen dan er al gedaan wordt. Maar dit is toch écht wel een mijlpaal. Wat fijn! Nu moet die kleine het nog even goed volhouden! Op naar de veilige zone, waar jullie mogen (mag nu ook al hoor, maar kan me voorstellen dat het zo niet voelt) en kunnen gaat genieten van dit wonder. Ukkie, laat zien dat je écht een wondertje bent! Hou vast en groei goed!
Wow wat fijn! Gefeliciteerd en hopelijk kunnen jullie straks na de nipt echt gaan genieten van jullie zwangerschap.
Ah Nuage wat super fijn om te lezen! Moest zo aan jullie denken de afgelopen dagen. Ik ben oprecht blij. Waarom moet je insuline spuiten? Heb jij snel last van zwangerschapssuiker?
Bij m'n vorige zwangerschap had ik het ja maar nu komt het door de prednison. Dat maakt het net een beetje te hoog zeg maar dus nu insuline.