God nuage! Ben zo blij voor jou! En ook voor je man natuurlijk want dat moet ook een sterke zijn! Ik wens jou alle goeds toe! Wanneer vertoef je in Gent? Zien we elkaar komende tijd miss nog. Als maandag alles goed zit (m'n gevoel zegt van wel, de angst denkt soms omdat ik geen kwaaltjes heb, daar gaan we weer....😔 dan laten wij ook de nipt doen denk ik.... Ipv nekplooi etc. Wij doen stapje voor stapje. Heb nog Niks gekocht. Dat wordt pas echter na een goede echo... Hopelijk kom ik in net zo'n jubel stemming als jij meid! Ik gun het je zo! Kus
Ik kom niet meer in Gent als het goed is Heb toch afgezien van de NIPT dus dan hoeven we er helemaal niet meer naartoe. Ik ga toch voor de combinatietest. Het is puur een gevoelskwestie. Ik keek zo ontzettend op tegen de NIPT, weer helemaal naar Gent, weer vrij vragen, enorm hoge kosten en dan vooral de twijfel of de NIPT wel voldoende zou zijn. En we zouden de uitslag precies tijdens onze vakantie krijgen... Ik ga de combinatietest doen want die kan ik gewoon hier laten doen en dan op hele korte termijn al. Ik ben ervan overtuigd dat als het niet goed is met het kindje de nekplooi afwijkend moet zijn. Als dat zo is krijg ik alsnog de NIPT vergoed. Ik heb dan wel 2 dagen nadat we terugkomen uit Spanje een echo geboekt bij Dr.Papa. Die doet dan een geslachtsbepaling maar daarbij doet hij in feite alles wat ook op de 20 weken echo wordt gedaan. Dat wil ik dan heel graag voor de extra zekerheid. Wanneer heb jij nou eindelijk een echo?
Morgen. 'Pretecho' maandag echo Gent. Niemand weet bij ons van morgen af.... Wil niet nog meer stress ervaren. Vind t zo eng. Hopelijk voel ik goed aan dat er iets zit en groeit. (Zonder kwaaltjes) als weer mijn angst gelijk krijgt ga k er aan onderdoor denk ik.... Al 6 weken tussen hoop en vrees... Ik had juist graag boven die pot gehangen, bevestiging.... Maar ik ben de 'gelukkige' zonder kwaaltjes.... Kus
Ik heb nog nooit gespuugd tijdens een zwangerschap, ook niet toen ik dus mijn dochter kreeg Hoe laat morgen? pppff ik vind het ook spannend zeg!
Vandaag 12.15 bij pretecho bureau Roosendaal... Heb wel geslapen maar maak me wel zorgen... Laat t please een keer goed nieuws zijn😌 (maar dit grvoel ken jij....) kus
Eindelijk in al die jaren goed nieuws! Ons kindje heeft zich ontwikkeld en loopt op schema! Ze kon niet goed meten omdat baby met kromme rug lag maar was diagonaal 3cm tot de beentjes. Was langer zei ze maar ze kon zo geen berekening doen. Het hartje klopte met 187x per minuut. We hebben zitten huilen in die kamer.... Wat een ongelooflijk grvoel. Wist niet dat dit mij ooit nog zou overkomen....
Meissie1001 en Nuage, ik ben zo ontzettend blij voor jullie! Proficiat meiden, ik hoop oprecht dat jullie vanaf nu alleen maar positief nieuws mogen krijgen. Dit is echt SUPER!!!
Dr papa is zo fijn! Die bekijkt echt alles. Bij onze jongste zei hij binnen een seconde (ik keek zelf nog niet eens naar het scherm zo snel) dat we een meisje kregen en was pas net 15 weken Ben zo blij voor jullie!!!
Jemig Nuage, naar aanleiding van je reactie op mijn bericht over een partiele mola, heb ik je verhaal gelezen. Wat vreselijk en zo vaak dit verdriet te moeten verwerken. Bij mij werd gezegd dat ze al in een vroeg stadium kunnen zien of er weer een sprake zou zijn van een mola, maar dat is in jouw geval dus anders? Ik hoop echt voor je dat het deze keer anders is. Ontzettend spannend en zenuwslopend lijkt me! Sterkte!
Marrieb maar hadden ze dit bij jullie dan over het hoofd gezien? Bij ons is het nooit opgemerkt op de echo's. Helemaal zekerheid hebben we nog niet. Maar het lijkt nu goed te gaan. Ik had vanmiddag een paniekecho. Opeens gisteravond huilen, huilen en overtuigd dat het mis was. M'n man heeft gebeld en een echo geregeld. Ook al hebben we morgen de termijnecho. Ik ging echt kapot. En het was schitterend, kindje doet het goed! Ze zei dat de dooierzak bijna weg was en dat dit heel goed is. Dan heeft de navelstreng het overgenomen en ze vertelde dat bij genetische afwijkingen je vaak ziet dat het dan groot blijft of er anders uit ziet. Dus weer een goed teken
Mooi die echo zeg! Toch weer in spanning dus, pfff, ik heb met je te doen!!! Ik bedoelde dat we 2 goede echo's gehad hebben. Toen zagen ze idd niets verkeerds, alles leek helemaal goed. Pas in het ziekenhuis nadat ze het hartje niet meer zagen kloppen zag de gyn. Met een inwendige echo de tekenen van een part. Mola. Stel dat ik weer zwanger mag worden, dan kunnen ze al in een zeer vroeg stadium zien of het goed is, vertelden ze mij. Is het dan goed, dan blijft dit ook goed (op mola-gebied dan). Jij zei dat ze het bij jou nog niet konden zien...?
Had je daarvoor geen inwendige echo's gehad dan? Nee helaas het is echt niet waar wat ze zeggen. Ik heb meerdere vroege inwendige echo's gehad en nooit was er een teken dat het mis was. Pas na curettage en het weefselonderzoek kwamen ze erachter.
Ik reageer in mijn eigen topic op je bovenstaande berichtje. Dan blijft jouw topic on-topic 😉