Zo fantastisch! Zou je toevallig niet terug willen komen in de facebook groep? Zou mij leuk lijken, maar begrijp als je dat niet wil hoor. Dan blijf ik dit topic volgen om op de hoogte te blijven hoe het met je gaat. Ben zo onwijs blij voor jullie.
Ik weet zeker dat je nog welkom bent hoor! Althans lijkt mij wel. Zijn niet zo moeilijk (meer) in de groep. Als je het zou willen moet je maar iemand van de groep even aanspreken kan zij je weer toevoegen
Ik kan niet slapen en heb dit hele topic weer doorgelezen en echt meiden de tranen lopen over mijn wangen! Zooooo lief!! Ik ga dit topic uitprinten en bewaren voor later. Wellicht dat dit ongelooflijke wondertje dan later zelf kan lezen hoeveel mensen er voor hem hebben geduimd!
Ik lees je topic voor het eerst, en wat een verhaal zeg! Heb je eerste berichten gelezen en heb toen op de laatste pagina geklikt.... En daar staat allemaal goed nieuws! Wat super fijn! En nu dus een broertje voor jullie meisje! Gefeliciteerd en geniet van de blauwe wolk!
hoi nuage ik wil je nog hartelijk feliciteren met je zwangerschap! wat leuk een jongen, en dat het goed gaat zo gewenst. hopelijk voel je je goed en kun je lekker genieten. liefs x (fb oktober mama)