Wat moet dat moeilijk zijn zeg! Veel sterkte ermee en ik hoop dat het dit keer wel goed mag gaan voor jullie.
Gisteren de GUO gehad ik het VUMC. Kindje heeft, voor zover dat te zien is, geen enkele afwijking!!! We zijn ontzettend opgelucht! Hij was wel enorm groot, maar hoewel ik dat wel eng vind is het denk ik toch beter dan horen dat hij te klein zou zijn. Wilde graag deze foto delen met jullie lieve meiden!
Wat fijn! En groot is niet zo'n probleem hoor. Bij de geboorte is het grootste gedeelte het hoofd, of je nu een kleine, gemiddelde of grote baby hebt, dus als je een mooie 'spekbaby' hebt maakt dat voor de bevalling helemaal niks uit.
Helemaal top! Wat een goed nieuws! Maar hoe groot, is groot dan? Bij mij zeiden ze met 20w echo dat ons kindje prima op schema lag maar dat alle kindjes dit lagen met 20 weken... Tsja beats me, ook mijn eerste keer. Maar top dat alles goed gaat. Jullie kindjes zijn met recht wondertjes te noemen. Voel je hem al?
Ik voel 'm soms wel, maar nog niet heel goed. Placenta ligt ook voor. Hij is nog net binnen de lijn, net binnen p97 qua hoofd en buik. Heb zo'n papier meegekregen met de marges erop.