Zwanger maar arts geeft weinig kans

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nuage, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Poeh wat krijgen jullie een hoop te verduren, en wat een enorme spanning. Ik ga heel hard duimen voor jullie! Sterkte!

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vandaag naar het zkh gegaan voor extra echo want ik stortte gisteren een beetje in van alle spanning. Het hartje klopt nog steeds en kindje was ook gegroeid! Het blijft nog steeds spannend de komende 2/3 weken maar ik begin wat hoop te krijgen.

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dat klinkt goed! Ik hoop dat je kleine het super blijft doen! Nog even volhouden deze weken en dan proberen lekker te genieten! :)

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat is mooi nieuws voor nu!
    Hoop dat je snel kunt genieten meid.

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    O nuage, ik hoop zo dat het goed blijft gaan nu. Geen enkel mens zou zo veel ellende en verdriet moeten meemaken.

6. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Poeh wat een spanning zeg. Ik hoop dat de weken snel voor je om gaan en dat alles goed is. Ook ik duim voor je! Sterkte.

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Meid mijn duimen draaien hier echt overuren! Ik zal vanavond wederom een kaarsje voor jullie branden!

Wat moeten de dagen voor jouw op dit moment langzaam gaan, ik hoop dat je toch nog een beetje afleiding kan vinden en dat er voor jullie alleen nog maar positief nieuws komt.

Dikke knuffel.

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb je verhaal hier in het topic een beetje gevolgd en wil je even laten weten dat ik je een super sterk mens vind! Wat jij al allemaal door hebt moeten maken. Ik duim met de rest mee dat jullie kleintje dit keer gezond is en dat het over 2-3 weken alleen maar goed nieuws is.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wat fijn om wat te horen en we duimen verder!!!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Bedankt lieve meiden! Zo sterk was ik even niet gisteren, ineens helemaal ingestort als een trillend vogeltje zat ik op de bank. Vanochtend al vroeg wakker zat alleen maar te malen zal ik wel of niet bellen. Want als het niet goed is dan betekent dat niet alleen nu curettage maar ook mogelijk het einde van onze kinderwens. En wie wil dat nou weten? Maar toch gebeld en nu ben ik er wel blij om want voel me geruster. Het zegt helaas nog niks maar toch

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

He Nuage wat fijn om te lezen!! Ik duim verder!! Wanneer heb je weer een echo? Hou je taai he!

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Wat een verhaal :(.
    Hele dikke knuffel en ik duim dat dit kleintje bij jullie mag blijven.

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Nuage wat fijn om te lezen dat je echo goed was, maar wat moet jij en je man in spanning leven zeg! Hopelijk wordt dit kindje een echt wonder en mogen jullie dit in maart in jullie armen gaan sluiten.

Wil je een digitale knuffel geven. Ook al kennen we elkaar niet, ik leef met jullie mee. Het is niet normaal wat jullie al hebben moeten doorstaan. Hopelijk is het nu gedaan met jullie "pech"...

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat zijn er toch een hoop lieve meiden op de wereld!! Zo lief, en zelf ook al behoorlijk wat meegemaakt vaak. Het betekent heel veel voor me!

15. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Nuage, meegelezen maar nog niet gereageerd. Heel veel sterkte
    de aankomende tijd. Zet hem op. Je zegt zelf van niet, maar wat ben jij sterk !!

16. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    We kennen elkaar niet, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop zo dat het allemaal goed mag blijven gaan met jouw zwangerschap.

17. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Nuage, meegelezen maar nog niet gereageerd. Heel veel sterkte
    de aankomende tijd. Zet hem op. Je zegt zelf van niet, maar wat ben jij sterk !!

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meid, dit is mooi nieuws en geeft inderdaad hoop!

19. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wauw wat een goed nieuws voor nu!
    Hoop zo dat dit jullie wonder baby is die blijft zitten en jullie geluk compleet maakt over een week of 30.
    IK DUIM!!!

20. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik heb ook al eventjes meegelezen, maar wil ook graag even reageren. Meid, je doet het zó goed! Ik vind het heel knap hoe je zelf zo sterk en nuchter kunt blijven. Ik duim mee dat alles goed gaat nu, het bewijs dat het kan heb je bij jou rondlopen!

Ik ga ook naar het UZ in Gent trouwens, onze dochter is daar geboren :) (eventjes terzijde)

Deel Deze Pagina