Poeh wat krijgen jullie een hoop te verduren, en wat een enorme spanning. Ik ga heel hard duimen voor jullie! Sterkte!
Vandaag naar het zkh gegaan voor extra echo want ik stortte gisteren een beetje in van alle spanning. Het hartje klopt nog steeds en kindje was ook gegroeid! Het blijft nog steeds spannend de komende 2/3 weken maar ik begin wat hoop te krijgen.
Dat klinkt goed! Ik hoop dat je kleine het super blijft doen! Nog even volhouden deze weken en dan proberen lekker te genieten!
O nuage, ik hoop zo dat het goed blijft gaan nu. Geen enkel mens zou zo veel ellende en verdriet moeten meemaken.
Poeh wat een spanning zeg. Ik hoop dat de weken snel voor je om gaan en dat alles goed is. Ook ik duim voor je! Sterkte.
Meid mijn duimen draaien hier echt overuren! Ik zal vanavond wederom een kaarsje voor jullie branden! Wat moeten de dagen voor jouw op dit moment langzaam gaan, ik hoop dat je toch nog een beetje afleiding kan vinden en dat er voor jullie alleen nog maar positief nieuws komt. Dikke knuffel.
Ik heb je verhaal hier in het topic een beetje gevolgd en wil je even laten weten dat ik je een super sterk mens vind! Wat jij al allemaal door hebt moeten maken. Ik duim met de rest mee dat jullie kleintje dit keer gezond is en dat het over 2-3 weken alleen maar goed nieuws is.
Bedankt lieve meiden! Zo sterk was ik even niet gisteren, ineens helemaal ingestort als een trillend vogeltje zat ik op de bank. Vanochtend al vroeg wakker zat alleen maar te malen zal ik wel of niet bellen. Want als het niet goed is dan betekent dat niet alleen nu curettage maar ook mogelijk het einde van onze kinderwens. En wie wil dat nou weten? Maar toch gebeld en nu ben ik er wel blij om want voel me geruster. Het zegt helaas nog niks maar toch
Nuage wat fijn om te lezen dat je echo goed was, maar wat moet jij en je man in spanning leven zeg! Hopelijk wordt dit kindje een echt wonder en mogen jullie dit in maart in jullie armen gaan sluiten. Wil je een digitale knuffel geven. Ook al kennen we elkaar niet, ik leef met jullie mee. Het is niet normaal wat jullie al hebben moeten doorstaan. Hopelijk is het nu gedaan met jullie "pech"...
Wat zijn er toch een hoop lieve meiden op de wereld!! Zo lief, en zelf ook al behoorlijk wat meegemaakt vaak. Het betekent heel veel voor me!
Nuage, meegelezen maar nog niet gereageerd. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Zet hem op. Je zegt zelf van niet, maar wat ben jij sterk !!
We kennen elkaar niet, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop zo dat het allemaal goed mag blijven gaan met jouw zwangerschap.
Nuage, meegelezen maar nog niet gereageerd. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Zet hem op. Je zegt zelf van niet, maar wat ben jij sterk !!
Wauw wat een goed nieuws voor nu! Hoop zo dat dit jullie wonder baby is die blijft zitten en jullie geluk compleet maakt over een week of 30. IK DUIM!!!
Ik heb ook al eventjes meegelezen, maar wil ook graag even reageren. Meid, je doet het zó goed! Ik vind het heel knap hoe je zelf zo sterk en nuchter kunt blijven. Ik duim mee dat alles goed gaat nu, het bewijs dat het kan heb je bij jou rondlopen! Ik ga ook naar het UZ in Gent trouwens, onze dochter is daar geboren (eventjes terzijde)