Nuage ik denk nog steeds aan je hoor, ben je niet vergeten!! Spannend meid. Dikke duimen draaien. Ik ken het gevoel, maar jij na nog meer pech nog veel erger... Sterkte meid! Kus
Nuage: hier vanuit Griekenland wordt aan je gedacht. Wat moeten de uren langzaam gaan voor je. Ik hoop dat deze dag gauw voorbij gaat. Hoe laat mag je morgen? Hoe gaat het verder met je?
Dat is lief van je zeg!! Ik moet morgen rond 15 uur voor de echo en daarna nog een consult en afhankelijk van of alles goed is moet ik daarna ook nog bloedprikken voor de internist, dus het kan even duren allemaal. Het ging best goed met me tot eergisteren eigenlijk. Angst weer helemaal terug en ben echt panisch voor morgen. Ontzettend zenuwachtig. Speel heel de tijd het moment in mijn hoofd af dat ze beginnen en dan die eerste seconden op het scherm kijken. Ik heb gewoon vaker foute dan goede echo's gehad dus ik kan me bijna niet voorstellen dat het nu dan wel goed zou zijn. Maar ik wil het zoooo graag. Ik ga echt compleet kapot als het hartje weer is gestopt.
ohhhh nuage... wat ontzettend herkenbaar.. en je kan er ook helemaal niks aan doen.. dat beeld idd.. en dat het stil blijft.. het is iedere keer weer een trauma herbeleven. Ik was zo zenuwachtig dat ik amper kon lopen.. en ik wist niet of ik nou wel of niet wou kijken... Ik duim heeeeeel hard voor je mee.. Deze weken zijn zo killing... Ik mag woensdag weer, 11 weken en ik kan je vertellen.. het wordt niet minder.. ook nu begin ik hem langzaam weer te knijpen.. en ik weet nu al dat ik weer net zo zenuwachtig zal zijn. Ik ga aan je denken meid en ik hoop op goed nieuws.. Hou vol!!
Heb altijd zo met je meegeleefd! Ik vind het heel fijn om te lezen dat je weer zwanger bent maar dan komt die onzekerheid! Ik duim zo hard dat dit goed blijft gaan! Jullie verdienen het zo na alle ellende! Hoop op een mooie echo morgen. Groetjes een september mama
Bedankt meiden! Ja ik zal laten weten hoe het ging. Kan wel even duren misschien. Ik ben zo ontzettend nerveus nu al... wordt morgen echt vreselijk spannend.
Af en toe lees ik even bij, maar ook ik leef mee! Heel veel succes morgen, ik hoop heel hard voor jullie!!!!!
Ik ben 'maar' 2x zwanger geweest en elke week controle en nog nooit een goede echo gehad. Te klein Traag hartje Geen hoop Loopt achter Dood Dat waren mijn echo's.... En jij hebt dit al keer 7 gehad Ik wens voor jou dat t goed zit. Je hebt al een paar goede gehad meid! (Ik zaterdag voor t eerst 9.5, kan ook niet meer dan duimen) Sterkte morgen
Meid dat je zolang hebt gewacht vind ik echt onwijs knap!! Ik kan dat echt niet. Nou ik ga naar huis toe. heb onwijs last van mijn buik. Dik en opgezwollen. Ik voel het echt heel duidelijk nog steeds groeien dus hopelijk is dat een goed teken en niet een mola die compleet uit z'n dak gaat.
Ik kon niet anders. Vorige zw heeft me zoveel stress gegeven dat ik denk dat dit mee heeft gespeeld bij de ontwikkeling. Wij zouden 3 wekwn naar indonesie gaan en van de gebaande paden af gaan maar leek me zwanger met alle risicos geen optie. Dus geannuleerd en nu 3 weken rond getrokken op griekse eilanden en nu weekje turkije. Wij wilden niet weer weg met de boodschap: geen hartslag nog wellicht over paar dagem (afspraak gent op 6.2 en durden het niet aam) Nu hier op 3 huilbuien na zonder stress verbleven, geen risico gelopen en genoeg geslapem. Maandag echo gent maar dat trok ik niet meer en echo op zaterdag gepland. Voel mn buik ook soms groeien en een "bal" onderin de buik zitten etc dus hoop dat dit goed nieuws is na deze jaren. Anders kun je me opvegen en kruip ik een bed in voor een paar weken. Snap je dus enorm. Hopelijk krijg je wat slaap vanacht. Dikke knuffel
Succes vandaag!! Hoop heel erg dat t een goeie zwangerschap is! Je hebt met jullie dochtertje bewezen dat t kan!