21 weken en extreem borrelende darmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makamba, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Dag dames!

Sinds een aantal dagen heb ik enorm last van hoorbare rommelende darmen. Met name in de avond en nacht, ik heb dan ook echt enorm krampen in mijn buik.
    Ook nu gaan ze weer behoorlijk tekeer.

Ik heb geen last van obstipatie en herken dit, gezien ik me kan herrinneren, ook totaal niet van de vorige zwangerschap.
    Is dit normaal gezien het aantal weken zwangerschap?

Bedankt alvast!

2. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Niemand?!
    Ze blijven maar tekeer gaan...

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    kan zijn doordat je beebje tegen je darmen aanduwt!!
    de boel is ook nog eens flink aan het verschuiven door de groeiende baby......
    als je erge last houd gewoon eens je vk bellen

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb dit ook heel erg gehad toen ik zwanger was van Eva, deed ook echt pijn soms, alsof er wat klem zat. Ging gelukkig redelijk snel vanzelf weer over.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb dit ook regelmatig en zoals bij Snoopy doet het bij mij soms ook pijn (vooral vlak voor ik naar de wc moet). Ik denk ook dat dit komt doordat je bm tegen je darmen drukt en je beebje ze misschien nog een beetje extra masseert met al zn beweginkjes. Ik merk trouwens wel sterk dat het bij mij er ook vanaf hangt wat ik eet. Dingen die me normaal al borrelende darmen geven (vooral vettern) doen dat nu in het kwadraat. In ieder geval lijkt dit me niet iets waarover je zorgen hoeft te maken, maar je kunt het natuurlijk altijd even aankaarten bij je vk. Succes met je zw!

Deel Deze Pagina