Zwanger maar bang voor miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jonkie, 10 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Doe maar!
     
  2. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Test 1 maandag tegen 5 uur smiddags
    Test 2 dinsdag tegen 5 uur smiddags
    Test 3 woensdag tegen 5 uur smiddags
    Test 4 vandaag tegen half 7 sochtens
    Test 5 vandaag tegen 5 uur smiddags
     
  3. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Dit zijn ze allemaal opgedroogd
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Nr 1 tm 4 ging ik minimaal 3 uur niet naar het toilet alleen vandaag hield ik dat niet dus heb de test gedaan een half uur later dan het laatste toiletbezoek
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  5. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Ziet er keurig uit!
     
  6. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ziet er hartstikke goed uit! De laatste is echt een stuk donkerder dus ik zou me geen zorgen meer maken hoor!
     
  7. PixieDust

    PixieDust Bekend lid

    12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Toen ik net zwanger bleek te zijn heb ik getest van dpo 9 tot 21. Ook omdat ik zo mega onzeker was. Ik kan uit ervaring spreken dat het je gek maakt en als je je lijnen wilt zien oplopen je beter om de 2/3 dagen kan testen. Zeker met de kruidvat testen.

    Ik heb de eerste 3 maanden alleen last gehad van extreme vermoeidheid, soms misselijk, maar nooit overgegeven. Dus het is mogelijk om een goede zwangerschap te hebben zonder symptomen.

    1 tip, ga geen doemscenario's opzoeken op internet, want dit maakt je alleen maar meer onzeker. Er staan meer negatieve verhalen dan positieve verhalen op internet. Maar er worden nogsteeds meer kindjes geboren dan dat er miskramen zijn.

    Leef lekker van dag tot dag, probeer er iedere dag van te genieten, want geen bloed is goed!

    Gefeliciteerd met je zwangerschap;)
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  8. Joyce32

    Joyce32 Lid

    18 feb 2019
    58
    61
    18
    Vrouw
    Hey! Ik wou je toch even een hart onder de riem steken! Hier inmiddels 26 weken zwanger maar totaal geen symptomen gehad , niets noppes nada! Ik werd daar mega onzeker door en heb de eerste 12 weken in spanning gezeten maar echt het zegt niets ! Probeer te genieten van je zwangerschap
     
  9. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    En zelfs bij wél heftig bloedverlies kan het goed gaan. Tot 2 keer toe gehad.
     
    PixieDust vindt dit leuk.
  10. PixieDust

    PixieDust Bekend lid

    12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Kijk, dat is heel fijn dat het toch is goed gegaan!:)
     
    mommyof1 vindt dit leuk.
  11. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Allemaal super bedankt voor de reactie en de goede moed.. Ben vandaag bij de huisarts geweest en ze schatten nu dat ik al 5 weken zwanger ben.. Heb me aangemeld bij de verloskundige dus nu is het afwachten op reactie en mijn eerste afspraak
     
    Jet2018 vindt dit leuk.
  12. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief


    Als je test 4 er tussenuit haalt zie je een duidelijke oploop.

    Nu gewoon ontspannen en wachten tot de eerste echo, slopend! Maar succes!
     
  13. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal, daar ben ik weer

    Woensdag heb ik de eerste echo maar mijn angst stijgt dat er iets niet klopt. Het enige wat ik tot nu merkte was dat mijn klieren achter mijn tepels erg opgezet waren maar dat is inmiddels minder geworden, ook doen mijn borsten minder pijn dan voorheen. Met mijn vriend kan ik er niet echt over praten omdat hij er tot nu toe niet veel van wil weten, hij is nog steeds in shock

    Ik heb geen krampen nog bloedverlies en de clearbleu digitaal liep ook iedere 7 dagen mooi op van 1-2 naar 2-3 en 3+ maar nu kan ik deze week natuurlijk niet meer kijken omdat dienniet ver gaat

    Kunnen jullie mij een beetje gerust stellen? Of heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en had toch gewoon een hy oede echo?

    Liefs jonkie
     
  14. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw

    Kom op meid! Een beetje vertrouwen er in hebben!
    Het is ook mega apart en bijzonder dat er iets in je groeit!
    Kwaaltjes komen en gaan , sommigen hebben 9 maanden lang nergens last van.
    Kijk gewoon lekker uit naar de echo❤️!!!
     
  15. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik was ook zo ontzettend onzeker en vooral bij een echo, echt vreselijk. Bij mij waren kwaaltjes ook soms minder of weg en dan werd ik meteen bang. Dus ik snap t heel goed hoor en niemand jan je geruststellen waarschijnlijk. Hopelijk is alles goed woensdag!
     
  16. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Bij mijn eerste echo was alles in orde.. Hartje klopte goed met 160 slagen per minuut en krijg nu al mijn broeken niet meer dicht

    Ben nu 7 weken en 1 dag zwanger
     
    margarethd, prulletje2, Indire en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd fijn
     
  18. Sniekie

    Sniekie Bekend lid

    1 aug 2012
    832
    412
    63
    Gefeliciteerd! Is je vriend inmiddels ook blij?
     
  19. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel.. Mijn vriemd is inmiddels ook blij en begint zijn vader rol goed op te pakken.

    Helaas zit ik nu de rest van de week wel thuis met bloedingen, de verloskundige wil kijken of dat te maken heeft met mijn werk en anders moet ik naar de geneacoloog
     
  20. Jonkie

    Jonkie Actief lid

    8 okt 2018
    167
    33
    28
    Vrouw
    Ik heb nu geen helde rood bloedverlies meer maar sinds gisteravond bij het afvegen vooral bruinverlies en hele dikke slierten dat lijkt op weefsel.. In hoeverre moet ik me hier zorgen om maken? Ik weet dat je stolsels zo uit elkaar kunt trekken maar deze slierten lijken behoorlijk stevig
     

Deel Deze Pagina