Jippie, ik ben weer zwanger! Ik heb twee maanden geleden een vroege miskraam gehad, en ben nu twee rondes verder opnieuw zwanger. Best snel dus (gelukkig). Het voelt héél anders dan de vorige keer, en ik heb er een supergoed gevoel over (toen niet, dacht al gelijk dat het mis was). Mijn tests zijn ook heel snel positief allemaal (zie album). Vriendlief is ook heel blij, maar wel voorzichtig. Bang dat het weer mis gaat. Ik ook wel, alleen heb ik een gevoel dat het nu goed zit. Raar hè? Nou, nu het grote aftellen tot april. En voorlopig m'n grote kwek houden, dat heb ik met vriend afgesproken. Moeilijk, moeilijk: wil het wel van de daken schreeuwen!
Van harte proficiat meid! Ik duim ook heel hard dat alles nu goed gaat, maar ik denk dat het heel goed is dat je gevoel er goed bij is!
dankjulliewel allemaal. lief! genieten probeer ik wel, maar begin al kwaaltjes te krijgen: ik slaap amper doordat ik zulke zere borsten heb, ben snel misselijk, ben moe, heb last van mijn rug/bekken (banden?). ik ben héél blij met mijn zwangerschap, maar genieten is het nog even niet nu.
Gefeliciteerd! Wat goed dat het alweer zo snel gelukt is! Ik wens je een fijne zwangerschap toe. Grt Vanilia
dankje, zijn wij ook héél dankbaar voor! jouw zwangerschap is echt een wondertje, begrijp ik: van harte meis! je zult wel heeeeel blij zijn nu.