Zwanger maar beetje bang...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door kappiegirl, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    #1 kappiegirl, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2010
    Hoi hoi lieve meiden,

Ik wil heel blij zijn maar ik ben heel bang...
    17 februari en vandaag 19 februari heb ik positief getest ze waren wel wat licht maar goed streep is streep toch?
    Het is heel pril en ik weet echt dat er nog van alles kan gebeuren maar na 2 zwangerschappen met hele duidelijke testen had ik niet verwacht dat dit me zo onzeker en bang zou maken.
    Ik heb namelijk gisteravond wat roze slijm gehad met afvegen (sorry niet zo fris) en vanmiddag ook weer maar nu ben ik dus erg bang dat het mis zal gaan.
    Maar zou het ook kunnen dat het komt omdat ik gister en vandaag erg fanatiek heb paard gereden weer? Ik heb ruim 6wekken niet kunnen rijden en nu dus weer wel en na een week rustig beweging geven aan de lange lijn had ik gister weer de moet gevonden om lekker te gaan rijden maar goed nu dus de rozige slijm en dat vind ik niet zo'n fijn idee. Maar ik kan mijn paard dus ook niet stil zetten want zondag komen er mensen kijken bij haar om haar eventueel te kopen. Pff ik heb een dilemma want aan de ene kant wil ik graag niet rijden omdat het misschien daarvan kan komen maar aan de andere kant wil ik rijden om haar netjes voor elkaar te hebben voor zondag.
    Wie kan mij helpen... Kan het door het paardrijden komen en moet ik maar gewoon weer werk met haar doen aan de lange lijn om haar goed te houden? Pff vind het zo moeilijk.
    Nou ja ik ben het even kwijt en misschien is er wel iemand met de gouden tip die mij kan helpen...

Liefs, Kappie

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoi, ik weet niks van paarden dus wat haar training betreft kan ik je niet helpen.

Ik geloof trouwens niet dat paardrijden in deze fase van de zwangerschap al kwaad kan. Maar misschien kun jij je vraag stellen aan de verloskundigen? Zij kunnen je vast duidelijkheid geven.

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    #3 kappiegirl, 20 feb 2010
    Dank je wel Tupp voor je reactie had graag nog de vraag aan de verloskundige gesteld maar helaas is het vannacht goed mis gegaan.
    Werd om half 5 vanmorgen wakker van kramp onder in mijn buik en van een soort zeurend gevoel in de rechterkant van mijn buik onderin zeg maar en toen ik naar het toilet ging kwam er heel veel bloed zoveel had ik zelf nog niet eerder mee gemaakt dus schrok heel erg. Gelukkig werd het in de loop van de ochtend minder en is het nu nagenoeg niks meer maar ik ga er nu gewoon van uit dat het mis is gegaan en dat we hoe jammer dan ook weer door gaan met proberen zwanger te worden.
    Voel me nu leeg en verdrietig hadden het zo graag gewild en was en is zo welkom maar helaas mocht dit kleine wurmpje niet bij ons blijven.
    We gaan nu even uitrusten en wachten tot deze ongesteldheid weer ophoud en dan weer rustig aan proberen zwanger te worden.
    Ik moet me dus helaas weer terug trekken uit dit topic.

Voor alle zwangere heel veel geluk en geniet ervan het is niet vanzelfsprekend heb ik nu ook mee gemaakt.

Liefs, Kappie

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Arme Kappie, het spijt me heel erg om dit te lezen. Ik weet uit ervaring hoe dit is. Als je straks toch gaat twijfelen, kun je alsnog even langs de verloskundige voor een echo. Zij kan controleren of je baarmoeder weer helemaal leeg en schoon is.

Je hebt jezelf niks te verwijten, dit heeft niks met paardrijden te maken. Een miskraam zo vroeg in de zwangerschap betekent dat er in de aanleg al iets niet goed was. Daar is helaas niets tegen te doen.

Veel sterkte meid! Neem je rust en ik hoop dat we jou snel weer mogen verwelkomen in dit deel van het forum!

5. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    #5 kappiegirl, 20 feb 2010
    Dank je Tupp vind het heel lief dat je zo mee leeft.
    Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop inderdaad ook dat we snel weer hier mogen komen met echt goed nieuws maar dan wacht ik zeker tot het wat langer zit en dat ik zeker weet dat het goed zit.
    Wilde dit zo graag maar helaas niet gelukt het had ook wel te mooi geweest om waar te zijn natuurlijk mijn spiraal is 28december verwijderd en nu al raak je hoort het vaker dat het dan eerder in een mk uit loopt omdat het nog iets te vroeg is maar je hoopt dat het natuurlijk gewoon goed gaat. Vind het het moeilijk te begrijpen maar als het al niet goed zit liever nu als over 4 weken of langer dan is het al echt een ienieminie kindje en dan lijkt het me nog veel moeilijker om je zwangerschap te verliezen.
    Dank je wel dus voor je lieve woorden.
    Liefs,

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Heel veel Sterkte!!Dikke knuffel!!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Sterkte meid!!!

8. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte...

9. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hey Kappie sterkte, wou er ook bij zeggen dat paardrijden er niets mee te maken heeft hoor, dus je hoeft je niet schuldig ofzo te voelen.

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sterkte meid!

11. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    #11 kappiegirl, 22 feb 2010
    dank jullie wel lieve meiden