Hey meiden... lieve aanstaande mama's... Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden, en zoals wij vrouwen weten kan dat de hele dag duren... Ik werd vanmorgen weer zooo rot wakker, weer een rommelende buik ik heb denk ik wel een uur op de bank gezeten met de gedacht wel of niet wel of niet.... oke wel!!! Ik heb de test gedaan, en na nog geen minuut werd zag ik de streep verschijnen ik ben zwanger de test is niet knallll positief, maar je ziet wel duidelijk een streep!!! zwanger nee echt MEIDEN IK BEN ZWANGERRR... Veel ongeloof... Om het verhaal compleet te maken ik heb pas sinds 3 weken ( ongeveer en we kennen elkaar wat langer ) een nieuwe vriend, maar het klikte gewoon, en ik heb hem verteld dat ik graag een kindje wil, hij stemde toe... alleen nu weet hij het nog niet.... En tsja per sms of voicemail kan ook niet he... Dus ach wel of niet samen het kindje is welkom!!!!!!!!!!!! IK BEN ZWANGER EN HEEEL BLIJ..... Owh ik ben vandaag precies 4 weken
Hoi als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. alleen je geeft aan sinds 3 weken een vriend en 4 weken onderaan je bericht....??? PUUR nieuwsgierig. Geniet ervan...
Gefeliciteerd met je zwangerschap. De cyclys gaat toch in vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Als ze haar vriend drie weken kent kan dat toch als je een cycles van 4 weken hebt?? Liefs Fluffi
Meisjes ik ken hem al wel wat langer... en heb dus ook wel wat langer sex met hem... Ik heb en cylus van 28 dagen dus reken mee 23 jan laatste menstuatie dus 2 weken later ovulatie 4567 vruchtbaar... 1 dag ervoor en 1 dag erna... 4 dagen sex geahd... 11e innestelingsdag... dus zwanger....