Jippie, ik wordt mama! Vanochtend positief getest! Volgens mij ben ik 1 oktober uitgerekend. Zijn er al meer oktobermama's?
Hoi Lient! Ik heb deze morgen ook positief getest en volgens de calculator wordt het dan 30 sep of 1 okt afhankelijk van de lengte van de cyclus die ik had. Meid, van harte gefeliciteerd! Kom ook gewoon gezellig bij de sept mama's mee kletsen tot we met genoeg zijn om een topic voor de oktober mama's aan te maken!
gefeliciteerd en ook ik hoop dat ik je gauw mag volgen bij oktober mama's vrijdag NOD dus wordt spannend.
Wow, nu alweer oktobermamma's. Van harte gefeliciteerd. Ik zou zeggen open het oktoberforum! Aan jou de eer.
Pfoe, oktober al weer! Maar super leuk en gefelcitieerd... Ik vind zelf juli nog zo ver klinken! Greetz...
eh.. ik kom je gezelschap houden denk ik al moet ik even nog bij de dokter zeuren wat de exacte datum is.. maar eigen telling geeft: 2 oktober \o/
Hey Saskia78 en Sofieke, gezellig! Nog twee aanstaande oktobermama's. Fantastisch al die felicitaties, het voelt alsof ik droom! Ik moet af en toe even de positieve test bekijken om te geloven dat het echt waar is.
@ Lient. Heb ik ook meid, iedere keer even langs die test lopen om te kijken of het echt realiteit is! Hahaha Deze morgen nog een controletestje gedaan met een predictor en jawel hoor kwam een keurig bolletje te voorschijn... Denk dat ik nu zo stilaan echt overtuigd geraak van het feit dat ik echt zwanger ben. Lijkt allemaal zo irreëel dat er iets in mijn buik aan het groeien is... Meiden geniet ervan (probeer ik ook te doen) en vooral doe een beetje rustig aan!