Beetje verwacht maar toch weer grote teleurstelling....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ik86, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Op 27 oktober heb ik mijn eerste IUI gehad. De wachtweken leken erg lang te duren. Helaas ben ik vannacht ongesteld geworden......Ik weet best dat het niet altijd gelijk de 1e poging raak is maar doordat er geen oorzaak is gevonden bij mij en bij mijn vriend heb je toch stiekem hoop dat het snel zou lukken......

Ik heb vrij genomen van mijn werk zodat ik een weekje even voor mezelf heb, merk dat alles meer impact heeft dan dat ik van te voren had gedacht. Maandag ochtend bel ik maar gelijk het ziekenhuis weer om weer een echo te laten maken om te kijken of we kunnen starten met IUI nr 2.

Het zou toch heerlijk zijn om voor de feestdagen nog zwanger te zijn en het nieuwe jaar mooi in te gaan!

2. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    sterkte maar! ja het is altijd weer een grote teleurstelling! hopelijk gaat het de volgende x wel lukken!

3. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Bah wat balen..
    Succes met de volgende poging!

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heel herkenbaar hoor! Succes meid!

Ik heb tot nu toe ook nog negatief getest en zit nu op 2 dagen voor de nod. Denk dat deze ronde niks meer wordt. Heb gisteren al lopen janken, omdat je het zo graag wilt. Bij de 1e was het ook de 1e ronde raak. Wel via de MMM, veel onderzoeken e.d. vooraf, dus het duurde wel even, maar was toen de 1e IUI wel raak. Nu dus niet. We zijn nu 3 rondes met IUI verder, en dat is toch jammer. Hoewel er ook heel veel zijn die er nog veeeeeel langer over doen. Maar toch is het elke keer weer een teleurstelling wanneer het niet gelukt is.

Ik duim voor je! Liefs Vlinderr

5. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    @ vlinder, voor jullie is het dus ook een spannende tijd. er zijn idd mensen die er nog langer over doen, maar als de wens eenmaal zo groot is kan je echt niet meer wachten.

Mijn menstruatie was dus gisteren doorgebroken maar vandaag al niet veel meer (nog geen 1 tampon vol vanaf vanmorgen 11 uur) snap er niks van......Enig idee wat t kan zijn?
    Ik denk dat ik morgen soiezo het zh bel om een afspraak te maken voor de echo voor de nieuwe ronde iui, als er dan toch iets zou zijn kunnen ze dat toch zien?

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, je zou kunnen bellen. zou het mss toch nog een innesteling kunnen zijn?

Ik ben vandaag (ook) ongi geworden!! :( Had het wel verwacht, maar toch is het weer balen, net als je titel van dit topic al zegt. ;) Ik ga morgen ook bellen en dan maar zien of en wanneer we weer kunnen beginnen.

Succes meid!

7. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Oh wat balen zeg....Succes met je nieuwe ronde.

Ja ik twijfel maar denk toch dat ik morgen gewoon bel en dan een afspraak maak voor de echo voor de iui en dan zie ik t wel.
    mocht er iets zijn dan zien ze t vast wel......

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
  9. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Balen!
    het is weer een teleurstelling wat je moet verwerken...

neem even de tijd voor jezelf

ik hoop dat je weer snel kunt beginnen aan IUI nr2

succes!!

Liefs Moniekjuh

10. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    It sucks!! Sterkte!! Dikke knuff

11. Maahi

Maahi Lid

6 nov 2012
    24
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ken het.... Ik ben ook vandaag ongesteld geworden, nadat ik 9 november een negatieve bloedtest had in het ziekenhuis. Ik had daarvoor al 2 keer thuis negatief getest, dus ik wist het al een beetje. Maar toch doet het pijn. Vooral nu ik echt ongesteld ben geworden.. Dan denk ik dat daar toch een embryootje weggaat :( (IVF/ICSI)

Deel Deze Pagina