Hallo meiden. Ik heb een vraag. Ik ben rond de 1ste van de maand altijd ongesteld. Nu hadden ik iid op de 2de afveegt dus dacht ik wordt weer ongesteld. Maar na 3 dagen zette het nog niet Door. Mijn borstel voelden vol en beetje meer spanning. Dus ik heb 6 januari test gedaan en idd een licht streepje. Super blij. Maar het bloedverlies baard me zorgen. Het is heel weinig en vooral donker bruin. Heel soms helder rood. Heb geen buikpijn erbij maar toch maak ik me zorgen. Het is nog geen inlegkruisje vol aan het eind van de dag. Dus het is echt niet veel maar het zou toch ook moeten stoppen lijkt me..... Hebben jullie hier ervaring mee? Ps morgen ga ik weer testen. Gewoon voor de zekerheid
Zou dat het zijn???? Ik maak mezelf gek van ongerustheid. vanavond is het vloeien erger geworden en nu was het wel helder rood.... Morgen maar weer testen om te zien of de test iig duidelijker is of niet. Zit zelfs te denken om de vk te bellen en vragen of we een vroege echo kunnen krijgen. We hebben nu een afspraak voor 1 februari.... Lijkt nog zo ver weg....
Hoe licht is t streepje? Want 5 dagen over tijd bij een regelmatig cyclus zou je wel een duidelijker streepje verwachten. Weet je wanneer je eisprong was?
Nou dit is heen blije ochtend. Gisteravond ben ik begonnen met vloeien en vanacht uit bed geweest en heel veel bloed. Vanochtend test gedaan en die Is negatief. Ik denk dat mijn eerste test licht positief was omdat het al fout zat. Vanochtend ook veel bloed met slijm.... Super verdrietig.
Ik ben ook licht ongesteld geweest en testte een paar dagen met licht bloedverlies positief. Inmiddels een gezonde dochter van 5. Wel had ik een duidelijk positieve test.