hallo allemaal, Afgelopen dinsdag dik positieve zwangerschapstest alleen volgende dag aardig wat bloedverlies nu ook nog wel wat bloedverlies... Zijn er dames waarbij het toch nog positief was ondanks aardig wat bloedverlies? Knuffel Mariëlle
Ja hier! Beide zwangerschappen bloedverlies gehad tussen week 6 en 15 en bij de laatste zwangerschap 3 heftige bloedingen met stolsels en krampen en zie onderschrift Tja het is rot! Mijn verloskundige zei dat je dan 50/50 kans had... dus of afwachten of kijken of je testen op of aflopen Succes!
Ja is zo vervelend dat afwachten... ik heb niet echt krampen.. ik weet wel dat ik een hele gevoelige baarmoedermond heb.. beetje rare vraag maar wat voor kleur was bij jou het bloed? Helderrood? Xx
Ja ik ook. Helderrode druppels beginnend vanaf 6 dagen na eisprong. Dit hield wel 6 dagen aan waardoor ik dacht vervroegd ongesteld te zijn geweest. Alleen was het veel minder. (Te weinig voor tampon. Alleen inlegkruisje). Toch positief getest erna. Volgens verloskundige is er niet altijd een verklaring voor.
Bij mijn eerste bruin/roze/beige en bij mijn jongste 3x helderrood. Dat bleek door een hematoom te komen
Geen helderrood bloedverlies, wel bruinverlies en lichtroze afscheiding gehad. Hier is het allemaal goed gegaan.