Ja, ik laat het weten. En anders kun je me vinden op het ik ben zwanger forum, haha. Het zou wel geweldig zijn. Meteen de eerste keer raak. Maar je hoort het wel. Groetjes, Linda
hoi dames, hier nog zo;n onzeker mutsje haha. Ik ben ook nog maar kort zwanger en ook vaak last van buikpijn links en rechts van me buik en dan denk ik maar het hoort erbij, anders ga ik mezelf gek maken dat het fout af loopt en daar wil niemand aan denken natuurlijk. Ps het is mijn 1ste dus we blijven positief al is dat moeilijk en spannend te gelijk. laat de 1ste echo maar gauw komen dan hebben we iets meer rust denk ik. meiden jullie ook allemaal nog gefeliciteerd en een fijne zwangerschap liefs winnie
Ja het lijkt me ook al helemaal geweldig om het hartje te horen. Toch weer een soort bevestiging. xx Linda
Hallo, Ik zou nog even melden hoe deze test was. En hij was weer positief. Dus ik ben zwanger. Ik kan het zelf bijna nog niet geloven. X Linda
goedemorgen lees ff mee en moet zeggen dat ik ook rondom mn navel steken heb en nog steeds niet ongi ben en ook geen ongi pijnen heb wel andere symptonen beetje duizelig af en toe en plassen heel veel net geweest dan alweer .en mn zijkanten van mn buik trekken heb vanmorgen test gedaan en was een hele vage streep te zien mn zus en zwager zagen het ook dus ik ben niet gek zie geen dingen die ik graag wil zien hahahaha ben nu in de 5 de week als het waar is liefs kaley
Hoi Kaley Mijn man en ik hebbben 4 testen gedaan voor dat we het konden geloven. Ook omdat de 1ste 2 testen zo een licht streepje was, maar hoe licht/dun streepje ook is je bent echt zwanger! Ik heb zelfs de ha gebeld en die gaf het zelfde aan. Van harte gefeliciteerd! En ook ik heb pijn in mijn buik rond mijn navel en onderin net alsof je heel erg ongesteld moet worden. Veel liefs Nathasja
ik ben ook al enige tijd overtijd en ook ik heb die steken onderin mijn buik. meestal links, maar soms ook rechts. Verder heb ik eigenlijk helemaal niet het idee dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Heb nu bijna vijf weken geleden getest en ook een echo gehad, maar daar was niets op te zien. nu vijf weken verder nog niets.
hey tassie verlies jij nu ook af en toe bruine afscheiding ik heb morgenvroeg een afspraak met mn HA dus zulle zien of ik echt inderdaad zwanger ben heb nog geen echte buikpijn meer trekjes heel raar en niet zoals ongi pijn andere pijn ik maak me steeds ongerust wat misschien helemaal niet nodig is ook liefs kaley
Heb nu al 1,5 week van die soort van spierpijn bij mijn liezen. Na 3 testen gedaan te hebben(alledrie positief) geloof ik nu toch echt dat het van de zwangerschap komt. Ben alleen nog wel heel erg bang dat het fout gaat. Heb 30 oktober (dan pas) eerste afspraak bij vk. Dat worden nog 4 hele lange onrustige weken! Tot nu toe zijn dit mijn enige symptomen
He kaley, Nee ik heb geen afscheiding. Ik weet ook niet wat het zou kunnen zijn. Vervelend hoor! laat me ff weten als je bij de ha bent geweest. Liefs Nathasja
Hoi Pinda, Lekker dat dit je eigen symptomen zijn. ik zal je voorzichtig feliciteren, omdat jezelf nog wat angstig bent. Liefs Nathasja
Wat een opluchting: heb hier ook last van namelijk en was even bang dat er iets mis was. het leek idd een soort van ongikrampen maar dan iets anders. Gelukkig weet ik nu dat meer meiden er last van hebben! Weer een geruststelling