Mag ik nog hopen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door vickske, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    Dag meiden,

We zijn nu een jaar bezig voor ons 2de wondertje. Ik heb in mei en in september een MK gehad op een goei 5 weken. Nu ben ik opnieuw zwanger, alleen weet ik niet zo goed wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik probeer het allemaal sinds sept wat los te laten. Begin deze week heb ik positief getest en donderdag bloed laten trekken, maar de waarden stonden weer heel laag. Maandag moet ik opnieuw bloed laten trekken om te zien of HCG gestegen is. Denken jullie dat ik nog mag hopen dat het dit keer wel lukt of kan ik me maar beter weer voorbereiden?

Groetjes Vicky

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Is moeilijk te zeggen meid. HCG heeft een brede range, wat betreft acceptabele 'normale' waarden. Soms heel laag, soms behoorlijk hoog. Het is enkel de stijging van het HCG die iets zegt over of het gaat om een vitale zwangerschap. Het blijft voor jou dus even afwachten.....
    Probeer de hoop niet nu al te verliezen, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan na twee eerdere miskramen....

3. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    En hoe was het gegaan in het ziekenhuis? ik hoop dat je hcg weer wat was gestegen.. ik ben benieuwt

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik zou zeker hoop houden, hoor! Alle zwangerschappen beginnen immers met hele lage waarden, dus als je nog maar heel pril bent...
    Duim voor je!

5. Ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag van gisteren!

6. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    hey meiden,
    spijtig genoeg heb ik voor de 3de keer een MK gehad.
    Gynaecoloog wil nu verder onderzoeken.
    Ik moet nu utrogestan nemen. Heeft hier iemand ervaring mee?
    Voor de rest zou ik een kijkoperatie moeten ondergaan, maar ik heb daar een panische angst voor. Verder wil ze nog mijn bloedstolling verder controleren.
    Ik hoop dat het allemaal mag helpen zodat we snel ons 2 de wondertje in ons armen hebben.

Dank u voor de steunende reacties

groetjes Vicky

7. Wat ontzettend rot voor je.

Fijn dat de gyn verdere onderzoeken wil gaan doen. Je kan altijd mee komen lezen (en schrijven) bij topic meerdere miskramen. Daar kun je ook lezen wat voor onderzoeken je allemaal kan krijgen.

Hoe oud is jullie eerste kindje als ik vragen mag? En is dat helemaal probleemloos gegaan?

Deel Deze Pagina