Ben 10wkn zwanger maar vandaag egt het gevoel ongesteld te moeten worden. voelt ook warm aan bij denk ik mijn eierstokken. Moet ik me zorgen maken?
Nee hoor! Ik had ook dat ongesteldheidsgevoel tot week 12 ongeveer.. Hoort er wel bij.. ik was ook heel onzeker hierdoor.. Uiteindelijk verdween het wel.. maar dan krijg je weer andere kwalen waar je onzeker van wordt.. nu ben ik 35 weken en heb ik soms ook dat gevoel weer.. maar ben er nu niet zo onzeker meer over haha
Ojee ja dan begrijp ik die onzekerheid wel ja!! Ik heb t niet meegemaakt, maar dan ga je je nog drukker maken over kwaaltjes enzo denk ik. Sterkte en ik denk wel dat dat menstruatiegevoel wel wegtrekt hoor!!
ik had ook vaak krampen aan het begin en na een ma ervoor schoot ik toch wel steeds in de stress. kon af en toe wel door de grond zakken van de pijn gelukkig een gezonde dochter gekregen
Heb ik ook heel lang gehad. Het is het groeien/uitrekken van je baarmoeder. No worries!! Probeer te genieten
Ik heb dat de gehele zwangerschap gehad met vlagen. Ik dacht t groeien van de baarmoeder. Een warme kruik helpt wel!
Ik heb het sinds vandaag ook.. Voelt echt niet fijn. Herken het, ik word er ook onzeker door. Gelukkig heb ik as dinsdag termijn echo!