Hm daar durf ik eerlijk gezegd mijn geld niet op in te zetten, het zou kunnen en het zou geweldig zijn, maar ik acht het absoluut mogelijk dat dit niet gaat gebeuren. Tijd zal het uitwijzen.. Ging die maar wat sneller haha
Als eerste gefeliciteerd! Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en ben uiteindelijk alleenstaand moeder geworden. Het was zwaar, maar absoluut alles waard! Sterkte de komende tijd en als je tips of adviezen wilt, laat het maar weten. Liefs Suzanne
Fijn dat hij toch mee is geweest naar de echo. Ik zou het een beetje met rust laten zodat hij langzaam aan het idee kan wennen, hij heeft nog even de tijd. Geniet in ieder geval van jullie tijd samen.
mied succes en voorlopig gaathetgoed...komt tijd komt raad bij mij rommelt het dus bereid me voor op beebje vandaag
Hey meid, weet je alleen zijn met je kindje is echt geen straf kijk naar wat er mogenlijk is en van wie je hulp kunt verwachten. Als hij niet met je mee doet gaat hij dat later ook niet doen.. Laat het bezinken en kijk even een andere kant uit, ik zou willen dat ik het met de eerste alleen had gedaan.. Gelijk vanaf het begin scheelt een hoop poehaa.. Succes!
Ik heb het hele topic gelezen en wil je even zeggen dat ik het knap vind hoe sterk je overkomt! Ik vind het wel een heel goed teken dat hij weer meegaat naar de echo. Als hij echt echt echt afstand wilde nemen van het kind, dan is dat veel makkelijker om dat nu al te doen (en dus nooit mee te gaan naar echo's en controles) dan wanneer je er eerst steeds mee 'geconfronteerd' wordt. Ik hoop echt voor je dat hij bijdraait en dat hij gewoon wat langer dan jij aan het idee moet wennen! Hij zegt wel geen kinderen te willen, maar zou het niet een vorm van angst kunnen zijn in de vorm van 'straks word ik een slechte vader'? Heel veel geluk in ieder geval met je zwangerschap en ik duim voor je dat jullie straks een gelukkig gezinnetje vormen met z'n 3tjes!
He elfje! Ik sta opzich ook wel sterk in mijn schoenen, heb het er alleen wel ontzettend moeilijk mee. Ik ben blij dat hij tot nu toe mee gaat maar dit doet hij echt voor mij. Hij weet zeker dat hij een hele slechte vader zal zijn en hij wil het ook echt niet, dus ik vermoed dat ik straks alleen ben op 2 uur afstand van hem, maar so be it? Kan er allemaal niks anders van maken..