Zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ingeborg1985, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeborg1985

Ingeborg1985 Nieuw lid

12 dec 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds zaterdag weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje.. Vanmorgen nog maar een testje gedaan voor de zekerheid.. Maar toch echt positief!
    Net 2 maandjes bezig en dus gelijk raak!
    Het dringt nog niet zo tot me door geloof ik en voel me ook niet anders. Hoop door de positieve reacties hier dat ik het ook leuk ga vinden want nu weet ik nog niet zo goed wat ik ervan vinden moet..

2. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    gefeliciteerd! geniet ervan...!
    wij zelf zijn nu ook 7 weken zwanger.. zelf hebben wij er ook iets minder dan 4 maand erover gedaan..
    zelf was ik heel onzeker dus heb ik vanmiddag nog een test gedaan, maar die was ook dik positief!:D
    ik ga er nu lekker van genieten, de kwalen van misselijkheid heb ik gelukkig niet, alleen soms steenkoud, bandenpijn verschilt per dag. en last van de tepels.

28 dec: 1ste echo
    3 jan :intake met vk

3. Ingeborg1985

Ingeborg1985 Nieuw lid

12 dec 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ik had vorige week de hele week last van mn borsten, vanaf maandag tot en met zaterdag heb ik de hele week een beetje bruine afscheiding gehad. Zaterdag wel hele dag beetje buikpijn gehad nadat ik net de test gedaan had begon dat. Dus werd gelijk beetje bang maar daarna geen last meer gehad dus denk dat het goed gaat. Verloskundige belt me vanmiddag terug voor afspraak. Heb jij al een afspraak gemaakt?

4. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Feli!
    Heb zaterdag ook getest en ook zwanger :)
    Van ons 3e wonder maar nog net zo bijzonder!

Spannend! En geniet ervan.

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ingeborg gefeliciteerd!
    Hier gisteren positief getest, ook 2x en nu net ook nog een keer. Maar ze geven allemaal hetzelfde aan hihi.
    Probeer er van te genieten meid, het is zo bijzonder!

6. lely1983

lely1983 Nieuw lid

12 dec 2011
    1
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal, ook in ben zwanger. Vandaag precies 8 weken. Donderdag hebben wij de eerste echo..zo spannend allemaal!
    krijg de laatste week wel veel klachten, misselijkheid enz. daarvoor had ik weinig last.

7. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    ja wij hebben 28 dec onze eerste echo.. en 3 jan heb ik een intake gesprek met de vk.

ik heb vanmiddag nog een test gedaan en die gaf een dikke paarse streep aan dus het zit wel goed.. ik maak me veelste druk, ik ga er dan nu ook echt van genieten.. en ga ook niet meer testen..

8. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!
    Ook wij zijn in het weekend er achter gekomen dat we zwanger zijn. Nu 5 weken, dus nog een tijd te gaan. Ik was in juni gestopt met de pil en het duurde even voordat mijn cycles regelmatig was. Ben wel regelmatig misselijk en heb ook erg last van mijn borsten. Het is toch wel even wennen. Ik ben super blij, maar er komt wel veel op je af.
    Heb gisteren maar wat boeken in de bieb gehaald om me wat meer in te lezen.

9. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ooohh spannend!!!
    Ik ga vanmiddag bellen voor een afspraak,

gefeliciteerd!!

10. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Gefeliciteerd!!! :)

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuk leuk.... steeds meer zwangeren erbij.
    Gefeliciteerd allemaal

Deel Deze Pagina