Mijn allerlaatste zwangere dag.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozeroos, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Vandaag is het de allerlaatste dag in mijn leven waar ik zwanger ben. O wat kijk ik uit naar morgen, naar de geboorte van mijn lieve kleine meid. Ook kijk uit gelijk uit naar de sterilisatie. Mijn gezin is compleet en nooit geen gedoe meer met anti-conceptie, nooit meer zwanger.

Aan de andere kant voel ik de lieve trappeltjes in mijn buik. Kijk ik naar die megabuik waar ik me zo trots op voel. Anders is mijn buik het lelijkste gedeelte van mijn lichaam, maar nu vind ik hem prachtig.
    Op dit moment sta ik er nog eventjes bij stil. Er breekt een nieuwe periode aan in mijn leven, een prachtige periode. Maar het betekend nu ook dat ik definitief afscheid neem van een andere.

Morgen word mijn meisje geboren en zal ik haar stapje voor stapje los moeten laten. Steeds groeien ze en kunnen ze meer, tot je voor het eerst hoort "zellufff doen". Dan word mijn kleine meisje groot.

Bedankt lief lichaam, voor alle gedragen zwangerschappen en het vermogen om gezonde kindjes te baren. Ik sta er vandaag extra bij stil.

Lieve dames hier, jullie ook bedankt voor jullie reacties en steun tijdens mijn zwangerschap. Hopelijk voor jullie ook prachtige gezonde baby's....

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wat een prachtig stukje en wat mooi om daar even stil bij te staan. Geniet van vandaag, en veel succes en plezier morgen op de verjaardag van jullie meisje!

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wow prachtig geschreven zeg!! Moest even slikken, heerlijk die hormonen :D
    Prachtig de ode aan je lijf...geniet van deze laatste dag en morgen heerlijk compleet zijn en je ook zo voelen...

Heel veel plezier, succes en genieten toegewenst voor morgen!!

En alvast welkom klein meisje!!

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Mooi! Succes morgen en heel veel geluk samen!

5. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh mooi omschreven, kippenvel.. Herken je gevoel helemaal. Ook dit is mijn laatste, ook nu geniet ik van mijn buik en anders nooit.. Ook ik weet dat ik dit straks moet gaan afsluiten. Zet hem op morgen. Je kan het! Geniet van je meisje..

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Wat mooi gezegt!!

Geniet van je laatste dag zwanger en daarna van jullie mooie meid!

7. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Idd, de hormone!!! Zit ook met tranen achter de pc!
    Ontzettend mooi beschreven, zo kan ik me straks ook wel voelen. Maar nu geniet ik nog ff van die trappelende voetjes!
    Geniet straks lekker van je gezinnetje!

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Dank jullie voor de lieve woorden.

We hebben gisteren alles klaar gezet, de kinderwagen en alles opgemaakt enzo. Vandaag komt mijn moeder uit Gelderland en blijft een nachtje slapen. Ik word vanavond rond 19.30 opgenomen in het ziekenhuis en morgenochtend staat de keizersnee gepland.

Het is fijn om eventjes stil te staan bij het grote geluk. Door dit forum en bepaalde mensen uit mijn omgeving die steeds worden overgeslagen met het grote geluk, waardeer ik het des te meer en probeer ik optimaal te genieten.

En ja ik ben op dit moment een hormonenbom. whahahhahaha.

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Geniet nog extra van deze speciale zwangere dag! En heel veel succes morgen!

10. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Moooi, mooooi, moooi! Wat fijn dat je een nieuwe fase in gaat en gezegend bent met een mooi groot gezin!

Knuffels!

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wat fijn, en je verteld het mooi!!! Geniet er vandaag nog dubbel van, en morgen je meisje in je armen.
    Succes met de geboorte en alles wt er daarna komt!!!!!

12. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    *pinkt traantje weg* prachtig beschreven.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooi gezegd!! Geniet nog lekker van vandaag en veel succes morgen!

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Geniet er nog even van en veel plezier morgen:)

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Geniet van deze dag EN morgen natuurlijk....

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Supermooi geschreven! Geniet nog eventjes van je laatste dagje zwanger zijn. Heel veel suc6 voor morgen. En dan lekker genieten van je prachtige kleine meid en met de andere leden van het gezin. Heel veel geluk voor nu en in de toekomst.

17. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    wow, heel mooi geschreven!
    mag ook wel eens gezegd worden in plaats van een hoop geklaag hier over alle kwaaltjes.
    het is en blijft het allermooiste wat er is.
    geniet nog even van het getrappel en je mooie buik. en heel veel succes morgen. en daarna lekker genieten van je kleine meisje en je mooie gezin! xxx

18. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Idd heel mooi geschreven.. snik snik (moet er gewoon traan om laten) sta je toch even bij je eigen zwangerschap, want dit zal waarschijnlijk ook mijn laatste zwangerschap zijn.

Heeeel veel succes morgen. en geniet van de laatste uurtjes.

19. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Wat prachtig geschreven en het is mooi om even bij stil te staan.. Het is ook iedere keer een wonder om zwanger te zijn..

Ik wens je veel succes morgen en geniet van je rijkdom! Een prachtig gezond gezin!

20. tulip

tulip Niet meer actief

suc6 en plezier voor morgen, gek idee lijkt mij dat je dat nu zo weet.

Deel Deze Pagina