even een vraagje ik heb een temperatuur meter gekocht bij de kruidvat voor na de bevalling voor kindje en voor mij te temperaturen dat heeft de kraamverzorgster nodig! Nu ging ik even mezelf temperaturen om te kijken of hij het wel deed nu komt mij temperatuur op 35;6 en soms op 36,1 is wel erg laag terwijl ik me goed voel! Ik heb ook zo oortemperatuur meter en daar heb ik 37,1 maar die mag straks voor de baby niet gebruikt worden! Is die van de kruidvat dan wel betrouwbaar!
Je moet tijdens het meten wel wachten tot het piepje gaat, anders helpt 2x achter elkaar meten ook wel, als je te snel stopt is de temperatuur natuurlijk ook te laag.
ik weet niet waar jij je temp? mijn vroedvrouw doet het onder mijn oksel, en dan moet je er een half graadje bij tellen!
En je moet wachten tot het echt is uitgetemperatuurd, want vaak loopt ie na het piepje nog even door.
wat voor temperatuur hebben jullie dan 37.0 of lager ben ik benieuwd naar en tellen jullie er allemaal een halve graad bij!
ik temp altijd via me poeperd en telde er dus niks bij. nu ik zwanger ben varieerd me temp van 36,8 tot 37,2.