zwanger in ronde 2 van nummertje 2..... heb al een stuk of 6 positieve testen liggen, van KV lichte strepen en 2 van CB digi "zwanger" dus ja ik moet het nu wel gaan geloven.... al voelt het niet zoals bij mijn eerste zoontje, Thobias nu 15 maandjes... ik heb bruinige slijpjes bij het afvegen....een enkele x is het wat roze.... ik DURF gewoon nog niet te genieten of BLIJ te zijn...ik ben bang dat het mis gaat......heb in het verleden 1 mk en 1 ma gehad....dus.... ik wil zo graag genieten..... wanneer zou ik het best nog 1 (of 2) laatste test doen bv met KV om te zien of de streep donkerder is..... heb nu vanaf 5 november 2 x per dag getest..... maar de stepen lijken niet donkerder te worden....dat zou toch moeten? het HCG verdubbeld toch? oh ik dacht dat ik het wel zou weten als ik weer zwanger zou zijn...dat ik het wel zou herkennen......niet duss! heb wel een "aanwezige" onderbuik...geen pijn of krampen, gewoon wat zeurend aanwezig......en in combi met die slijmpjes? is dat niks?
Ik ken het gevoel. Ik heb ook twee miskramen gehad. Inmiddels toch weer zwanger. Als ik jou was belde ik de huisarts om je HCG gehalte te laten meten. Dan weet je waar je aan toe bent, en ben je uit die onzekerheid. liefs Amy
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je niet durft te genieten door je eerdere ervaringen... Maar als ik het zo lees is er volgens mij niks aan de hand. Slijm hoort erbij als je zwanger bent, en dan het een kleurtje heeft hoeft volgens mij ook niet erg te zijn. Sommige mensen verliezen nog wel eens bloed terwijl dat geen slecht teken is. En wat de streepjes betreft, die worden per week duidelijker als ik het goed heb. In elk geval niet per dag of paar uurtjes.. En dat je je buik voelt, moet zeggen dat ik dat ook had in het begin, en maakte me ook zorgen. Om niks bleek zo... Denk dat het met slappe buikspieren te maken had. Je kunt last hebben omdat je baby groeit. Maar als je het echt niet vertrouwd bel dan je verloskundige, die kan je vast wel gerust stellen!
hoi hoi, van harte met je zwangerschap. zoveel positieve testen. maar ik snap het heel erg goed. waarom bel je vk niet voor een termijnecho met 8 weken? is nog wel even spannend maar dan heb je een datum om naar uit te kijken
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me goed voorstellen dat je onzeker bent vanwege je eerdere miskramen. Ik zou niet elke dag gaan testen dan wordt je alleen maar nerveuzer van. Neem anders even contact op met je vk of gyn die kunnen je miss voor een echo laten komen dan voel je je iig weer iets beter. Liefs wolly
heb ik gedaan, ben ook al bij HA geweest, hij ziet het nut er niet van.... grrrrrr ben zo boos op hem!
heb vandaag gebeld, mag 3 dec om een echo! pfffff das nog wel lang he...maar goed....nu maar hopen dat alles goed blijft gaan....ik denk dat ik over een dag of 5 a 7 gewoon nog eens test....waarom? weet ik niet....om uit te sluiten dat de streep weg is of niet meer zichtbaar? of juist dikker?!
hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ken het gevoel van onzekerheid..heb ook een miskraam gehad..een missed abortion eigenlijk.. Nu ben ik weer zwanger en heb ook veel testen gedaan...de streep moet wel dikker worden op een gegeven moment en niet vager...dan zit het in ieder geval op dat moment goed... En bruinige afscheiding; tja dat kan ook niets te betekenen hebben maar kan ook duiden op een miskraam...Raar dat je HA geen HCG wilde testen!? Dan kun je zien of de vrucht nog leeft (bij 2 testmomenten..). Maar ook na die hcg-metingen (heb ik ook gedaan) wordt je toch weer onzeker als je weer wat bloed verliest en/of bruine afscheiding hebt...een echo is inderdaad het allerbeste....dus heel erg veel succes begin december! Ik kan we zeggen probeer ervan te genieten maar weet uit ervaring dat dat soms niet echt mogelijk is helaas... dus heeeeeeel veel succes en sterkte, ik hoop dat je volgend jaar een mooie lieve baby vast mag houden! Groetjes Claudia
spannend 3 dec. een echo. wel fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. snap wel hoor dat je er straks nog een test tegenaan gooit. is je enige houvast tot de echo
bedankt woezeltje! En jij ook claudia! ik hoop dat november een dag of 20 overslaat....hihihihi! thnx!