Ik kan er niets aan doen, maar ik voel de drang om nog elke keer een test uit te voeren, wat ben ik toch ook een onzekere muts! Hierbij de foto van mijn test van vanmorgen..(op een een of andere manier lukt het me niet om hem in mijn album te plaatsen, hij is te groot ofzo) http://img456.imageshack.us/img456/4061 ... tedkt4.jpg Ik krijg hem niet goed scherp de foto (ben ECHT een muts wat dat betreft). Op de foto lijkt het kruis duidelijker dan als ik er naar kijk... Maar dit is toch gewoon super positief of niet ?
sil houd eens op, en ga lekker genieten maffie. dat ding van jou is zo posi als maar kan.... tis ff wennen maar nog ff en je geniet met volle teugen..begin daar nou vast mee meid...met zo'n test hoef je je niks af te vragen dat is letterlijk en figuurlijk een dikke plus oftewel positief, niks geen vaak streepje o.i.d. gewoon POSITIEF zie je wat er staat? POSITIEF... tis je gegund meid nu nog gewoon lekker gaan genieten want voor je het weet zijn de 9 mnd voorbij
Solly hoor Het is gewoon zo onwerkelijk! Vandaag bij het Kruidtvat 4 pluchenrammelaars gekocht. 1 voor mijn ouders 1 voor mijn schoonouders 1 voor mijn schoonoma 1 voor mijn peetoom... Ik wil deze aan hen geven om op deze manier te vertellen dat ik zwanger ben. Ik moet echt mega mijn best doen om mijn mond te houden. Nu heb ik nog vakantie, maar als dat 9/10 voorbij is...oeh dan wordt het moeilijk, gezien ik meerdere collega's heb die op een afstand kunnen ruiken dat iemand zwanger is. Mijn vriend vertelde overigens vandaag dat zijn moeder in ene vroeg of ik zwanger was? Hij was onwijs verbaasd en zei; nou dat weten we nog niet hoor, maare Sil is al wel een tijdje gestopt met de pil hihihhihihi Volgende week zaterdag hebben we een "feestje" en ik ben nu licht in de stresss want gezien ik zwanger ben heb ik de drank en sigaretten verbannen (uiteraard)...dusssssssss ikke niet aan een borrel met een peukie???= VERDACHT !! Nou mijn vriend zegt dat we (als men erover begint) moeten zeggen dat ik daarmee gestopt ben OM zwanger te worden (wat ik ook eigenlijk in het begin had moeten doen maarja, da's achteraf geneuzel).... Pfffffffff maar goed ik L*L me er wel uit hihihhihi Dusssssss we proberen het in elk geval tot na de echo (18/10) voor ons te houden....en dat wordt een hele opgave hihihihhi Maare THANKS GIRLS 4 UR SUPPORT !
He lieverd, Gefeliciteerd, en geniet ervan! Lijkt me ook zo moeilijk om voor je te houden, maar ook weer leuk. Succes op het feestje, haha. Liefs Neia