Ik ben sinds 3 weken eigenlijk constant beroerd/misselijk de hele dag door. Overgeven doe ik gelukkig niet de hele dag door, maar me goed voelen is anders. Nu zit ik erover te denken om de Granules van VSM te gaan proberen, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zei het tegen 2 collega's en die riepen beiden: Nee, niet doen misselijkheid hoort erbij... Dat begrijp ik wel, maar als ik het iets aangenamer voor mezelf kan maken (zonder gevaar voor m'n beebje in de buik) dan wil ik het wel proberen, want zo voel ik me ook niet zo happy. Hoor graag jullie ervaringen en gedachten hierover. Liefs Mirre
Bij mij haalde het wel de scherpe kantjes eraf. Het zijn een soort suikerballetjes. Maar misselijke was ik nog steeds.
Natas, Hoe lang duurde de misselijkheid bij jou? Is het na een aantal weken minder geworden? Op moment heb ik zoiets van baat het niet dan schaadt het ook niet, maar is dat zo!?
Nee hoor het schaadt zeker niet! Ik ben misselijk geweest tot een week of 13/14. Daarna was het alleen kokhalzen onder de douche tot een week of 18. Nooit overgeven alleen misselijk. Het ergste was idd rond 7 t/10 weken daarna werd het minder.
Ik gebruik ze ook sinds kort en heb wel het idee dat het de scherpe randjes er idd af haalt. Maar het is geen wondermiddel, dus blijf toch best misselijk. Maar goed, alle beetjes helpen vind ik.
Ik vind ook dat het helpt, je moet het alleen wel pakken voor je kotsmisselijk bent.. dus als je er smorgens last van hebt met opstaan, die dingen op het nachtkastje en als je het ook maar een beetje op voelt komen gelijk pakken. Ennuh; misselijkheid hoort erbij.. ja ammehoela... Als je kies getrokken wordt pak je toch ook ibruprofen, dat is wél troep eigenlijk (voor je maag) maar dan zeggen ze toch ook niet: ach dat hoort erbij?!
Ik had dat ook van VSM, maar bij mij hielp het niets. Ik was te misselijk. Ik heb uiteindelijk Emesafene van de huisarts gehad. Dat hielp wel heel goed.....
Ik heb het ook gebruikt en bij mij hielp het echt! Toen ik niet meer misselijk was, heb ik het aan een zwangere collega gegeven en zij vertelde dat het bij haar niets hielp... Dus verschilt blijkbaar per persoon.