Oke, totaal niet belangrijk. Totaal onbenullig...maar toch... Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik lekker naief bij de verloskundige binnen en kregen we een lief welkomst-tasje met inhoud. Een kandeelpopje zat er in Deze is voor mij van grote waarde geweest tijdens de ziekenhuisperiode van mijn dochter. Ze is 9 weken te vroeg gehaald en heeft 2 maanden in het ziekenhuis gelegen. In die maanden droeg ik vaak dat lapje bij me (afwisselend met spuugdoekjes) om mijn geur eraan te krijgen. En als wij dan weggingen naar huis liet ik mijn "vers naar mama ruikende"kandeelpopje achter bij de kleine. Zo had ze toch mij een klein beetje bij zich Jullie begrijpen: dat kandeelpopje gaat nooit meer de deur uit! Mijn dochter was even groot als dat popje... Ik zat bij mijn zwangere buurvrouw vandaag en zag een nieuw kandeelpopje op tafel liggen. En 1 van mijn eerste gedachtes was: SH*T! Ik kom (vanwege mijn voorgeschiedenis) nooit meer bij de verloskundige. Ik moet direct door naar de gyn. Daar gaat het (misschien wel net zo) belangrijke kandeelpopje aan m'n neus voorbij. Ik neem aan dat de gyn niet van die vrolijke welkomst-tasjes-met-inhoud weggeeft. Toch?
Mijn gynaecoloog deelde ze in ieder geval niet uit. Maar als je graag zo'n popje wilt hebben, dan koop je er toch één via het internet?
Ik ben al aan het bieden, dat wel...maar... Het had alleen voor mij extra waarde vanwege het "gebaar" denk ik. Moeilijk uit te leggen, maar dat was het aller aller aller eerste item dat ik toen kreeg voor de baby...daarom zat er een "lading" aan. En die lading zoek ik nu eigenlijk weer. Is toch anders als je het zelf koopt, als je snapt wat ik bedoel...
Ik heb bij de VK een Zwitsal-tas gekregen propvol folders,tijdschriften, proefmonsters en ook een knuffeltje. Nu had ik nog nooit gehoord van kandeelpopje maar als ik het zo google, denk ik dat dit inderdaad in die tas zit. Aan mijn knuffeltje is een bonnenboekje geniet met: Popje kwijt/reservepopje bestellen? Dus het moet wel mogelijk zijn om hier nog aan te komen. Ik lees al wel dat het inderdaad om het gebaar gaat. Ik denk inderdaad dat je dit dan niet bij de gyn krijgt. (je kunt het proberen natuurlijk) Maar ik snap dat je er veel waarde aan hecht, gezien je verhaal!
female, ik weet niet of je het wil, maar ik heb deze http://www.babyknuffelactie.nl/SiteFiles/temp/c37d1c63dce6ae07a75e6a8dce9c9157-250x250.jpeg gekregen van vk toen ik zwanger was van eva. ik hecht alleen geen waarde aan. die mag je wel hebben. weet niet meer welk kandeel popje je had met n.
Ik wil je ook best dat belangrijke gebaar doen en je mijun popjes sturen! Ik heb als het goed is een oranje en een geel-groene liggen! Ik kan me wel voorstellen hoor hoe blij je kan worden van dit soort simpele dingetjes! En zeker als het achteraf zoveel waarde heeft gehad in een zware tijd! Deze keer heb ik trouwens alleen een zwitsal tas met wat monsters gekregen, maar geen poppetje!
Ik heb ook zo'n heel schattig klein popje, zelfde soort als hierboven, gekregen. Mocht je deze willen hebben dan wil ik het wel opsturen hoor.
ik hreb m ook gekregen toen ik voor t eerst bij de VK kwam in2004 , toen ik 2008 weer daar kwam kreeg ik er geen maar wel andere poppetjes denk dus dat het idd per regio of praktijk verschiilt .
Hier ook door omstandigheden onder behandeling bij de gyn (LUMC), maar heb wel een welkomspaketje gekregen met poppetje!!! Het kan dus ook bij de gyn.
Mocht je nog graag een poppetje willen hebben dan heb ik er hier 1 liggen. Heb er 2 gekregen bij de verloskundige... ze zijn rood/oranje/wit. Laat het maar weten, bij mij ligt ie toch maar in een tas...
Ik heb de laatste keer van de gyn ook een schattig popje gekregen, en eefje kreeg er ook een.. Echt zo leuk, snap je gevoel wel..
Ik zie dat je al meerdere aanbiedingen gehad hebt, maar ook ik kom zowat om in die popjes... dus wil je er best 1 opsturen.
Mensen! Wat een lieve reacties Dat had ik helemaal niet verwacht! Ik dacht echt dat jullie mij voor gek zouden verklaren om zo'n gek poppetje haha... Ik heb heel veel aanbiedingen gekregen zie ik Ik ga jullie pb-en, super bedankt!
LUMC gaat het voor mij niet worden...maar wel leuk van die gyn! Hopelijk zijn ze in het erasmus ook zo attent
Volgens mij heb ik iedereen een pb gestuurd nu Ik zoek een oranje gevlekte (bloem85, volgens mij heb jij die!). Mocht dat niet lukken dan ben ik natuurlijk ook hardstikke blij met een andere, maar ik wil dit wel eerst proberen Maar zo te lezen had ik makkelijk 10 poppetjes is huis kunnen hebben en dat vind ik toch een heel lief gebaar haha Nieuwe hobby:kandeelpopetjes sparen Nee hoor! haha