Mag het nu wel goedgaan? pff onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nikie86, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn NOD dag. Maar heb woensdag al getest en deze test was positief maar heel licht. Nu heb ik gisteren en vandaag opieuw getest en deze zijn nog steeds heel licht. Moet het niet elke dag donkerder worden? Je maakt toch steeds meer HCG hormoon aan?

Heb wel nu sinds gisteren meer buikkrampen..is dit wel normaal?
    Daarnaast werk ik erg hard en ben zeer moe daardoor (werk in het buitenland onder de warme zon :s)

Ik ben zo onzeker omdat ik eerder een miskraam heb gehad :( ben bang dat t weer mis zal gaan...

Wil t zo graag....

2. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Rustig aan lieverd... Mijn test was ook de eerste dagen heel licht. Heb zelfs duurdere testen gehaaldin de hoop da deze donkerder kleurden.. En kijk ik ben alweer over de helft. Wacht het rustig af en ik duim voor je !

3. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Hi Nikie! Een voorzichtige felicitatie wanneer je een licht streepje hebt gezien! Een streep is een streep. En ja, ik heb ook af en toe last van ongikrampjes. Succes met afwachten, want ik vind het ook nog steeds wel spannend.
    Ik duim voor een knaltest!

4. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik herken die onzekerheid wel hoor, maar er valt niets aan te doen nu, enkel afwachten. Maak je niet al te druk!
    Buikkrampen kunnen er gewoon bij horen als ze maar niet te heftig
    worden en er geen bloedverlies optreedt.
    Zelf ook veel last gehad van mn buik toen;)

5. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    heyy

gefeliciteerd met je zwangerschap!
    zoals je kan zien aan mijn handtekeningen onder is het bij mij 2x misgegaan
    maar ben nu 6 maanden zwanger (zie banner) en ook ik had echt geen knaltesten eigenlijk best licht..ik kan me nog herinneren dat ik in het begin een test deed en die was lichter dan de vorige dagen! ik in tranen...oww nee niet weer...maar ja zie banner :)

dus ik denk dat het daar niet echt veel mee te maken heeft..heb ik zelf ondervonden

6. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Heb je vandaag weer getest? Ik hoop op een duidelijkere test voor je gemoedsrust!

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel alvast voor jullie reacties ;) ik ben vandaag langs het ziekenhuis geweest en heb een HCG waarde van 136. (zit nu precies op 28 dagen) Ik heb een beetje internet gecheckt en dit blijkt volgens mij een prima waarde. Had ook nog een thuistest gedaan en die was positief.....maar vind t nog steeds allemaal eng...

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Gefeliciteerd! Ik kan je uit ervaring vertellen dat het nog wel even eng en spannend blijft de komende weken! Ik duim voor je!

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel lies!!! :D Volgende week opnieuw prikken..spannend!!! aaaah kan niet wachten hihi

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Wacht maar tot je echo's krijgt! :D

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga over 1,5 week naar t ziekenhuis terug. Hoop iets te zien dan al ;)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!en op naar een KNALtest!!

13. Annnoniem

Annnoniem Nieuw lid

8 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! :)
    Zo'n vaag streepje geeft echt onzekerheid he?
    Gelukkig is het nu duidelijk en ben je zwanger!
    Bij mij waren de eerste testen ook heeeeel licht, zo licht dat je tegen het licht aan moest houden en dan zag je een heel licht streepje.
    Werd steeds wat donkerder na 3-4 dagen.

Fijne zwangerschap!!

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Mijn testen waren juist superdonker en daar word je ook mega onzeker van! Ik denk steeds van is dit wel goed?

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week terug naar het ziekenhuis. Want de echo van maandag liet nog niet veel zin alleen een verdikking van de baarmoederwand, wat een goed teken is zei de gyneacoloog. Dus weer wachten helaas...heb verder geen urinetest meer gedaan. Kan beter de echo afwachten want stel het zit niet goed kun je alsog een positieve test hebben dus veel wijzer wordt je er niet van ;)

Hoe ist met jullie allemaal?

Deel Deze Pagina