Hoi meiden, ik heb nog steeds niets van misselijkheid gemerkt. Betekent dat dat ik er voorzichtig van uit mag gaan dat het aan mijn deurtje voorbij gaat? Of kan het later nog beginnen? Waar hangt het eigenlijk vanaf?
ik heb me laten vertellen dat het vaak rond week 8 begint. Maar gelukkig hoeft dat niet, ik heb tot op heden ook nog nergens last van gehad.
schreeuw niet te hard...ik riep exact hetzelfde als jouw...Ik kreeg het pas met 8 weken totaan de 18 weken...toen ebte het weg..
Ook ik heb er nooit last van gehad gelukkig, want dat lijkt me toch best wel heel vervelend. Hopelijk gaat het ook aan je voorbij maar het kan nog wel komen natuurlijk. Succes
ik heb geen last van misselijkheid gehad (heel soms iets misselijk 'savonds dat ik op bed ging, stelde niks voor)
Ik bij beide zwangerschappen niet... ik heb zowiezo al een ijzeren maag dus misschien helpt dat ook wel(is zeker al ruim 10 jaar geleden dat ik voor het laatst heb gekotst of serieus misselijk ben geweest) Had wel dat dingen me tegenstonden maar dat was alles.
kan dat het nog komt maar hoeft niet ik ben bij de 1e ook niet misselijk geweest zolang je er geen last van hebt geniet er dan maar van
Ik had ongeveer vanaf week 8 dat ik me 's morgens zwak en misselijk voelde en vooral VEEL HONGER ! Maar *ff afkloppen* voel me 's morgens al IETSJE beter... -x-
Hihi, ik de eerste keer gespuugd toen ik 22 weken was en nu dus af en toe last van...Niet in de eerste 3 mnd iig...
Bij mijn oudste twee werd ik direkt naar de test misselijk hoezo tussen de oren Maar bij me jongste helemaal niet... Hoeft ook niet persee, mag je best wel gelukkig om zijn hoor
Ik zou er toch ook niet te veel om schreeuwen hoor. In het begin was ik ook helemaal niet misselijk. En ook ik was bang dat er iets zou zijn. Tot de dag kwam dat ik enorm misselijk was. Maar die periode is pas met 4 maanden weg gegaan en ik kan het je verzekeren het is geen pretje om dag in dag uit misselijk te zijn. Je kan bijna niets doen of je moet naar het toilet gaan overgeven. Wat was ik blij dat die periode voorbij was.
Ik ben ook pas met 8 weken echt misselijk geworden...... Hoop dat het aan je deur voorbij gaat, is echt geen pretje!
Hoi hoi, ik ben nu 5, 5 weken zwanger en ik ben heeeeeel soms een beetje misselijk. In mijn 1e zwangerschap 9 mnd niet ziek geweest , ik bereid me in iedergeval op voor dat deze zwangerschap wellicht heel anders zal verlopen.. , ben nu veeeeeel moe, kan elke moment van de dag wel slapen..hahaha totaal geen energie, ondanks mijn dragavitamintjes en ik kan niks meer hebben, niet van man en kind...zielig he voor ze... Voel me daarna ook superschuldig, gelukkig weet manlief dat het de hormonen zijn . En ja, wat jullie al zeggen, kwaaltjes horen er nu eemaal bij. fijne zwangerschap allemaal.. gr.Manuela PS heeft iemand iets van Vivian gehoord. Uitgerekende datum 13 feb?