hey ik heb een vraaje. ik ben precies vandaag 11 weekjes zwanger. maar heb nog geen buikje waneer begint een meisje of een vrouw een buikje te krijgen
Had ik ook. Geloof pas bij een maand of 5 dat mensen het gingen zien. Vervolgens kon je er met een maand of 6 echt niet meer omheen... Komt vanzelf! Gefeliciteerd trouwens.
mijn moeder heeft 5 kinderen gehad en bij geen een een buikje. ze kwamen zelfs in het ziekenhuis vragen wat ze kwam doen, tja bevallen natuurlijk . was toen hoogzwanger en vol in de weeen. het verschilt dus per vrouw en ook per zwangerschap. bij mijn zag je het al heel vroeg en met 8wk kon ik al niet meer in me kleding
Nou bij mag zag je het pas met 32 weken, dat is per vrouw heel verschillend. 11 weken is nog wel erg vroeg.
Bij de 1ste ging mijn buik ook pas groeien rond de 19 weken. Tot 20 wk had ik mijn gewone broeken nog aan. Bij de 2de ging het veel sneller en had ik met een week of 8 al zo`n buik dat ik positiebroeken aan moest. Beide keren had ik wel een gigantische buik op het laatst.
ik ben ruim 22 weken en hier nog steeds weinig buik ben niet de slankste heb mt 42 en er was dus al een buikje aanwezig maaar begin wel te merken dat het nu gaan groeien
oow oke 22 weken zwanger en nog geen buikje ja dat kan verschilt per vrouw of meisje. ik heb een vriendin die is 3 maanden zwanger en die heeft al een buikje . miffy btw gefelicteerd!! met je zwangerschap
Mijn buik is pas met 22 weken verschenen, tot die tijd kon niemand zien dat ik zwanger was en kon zelfs nog mijn eigen broeken aan.
per zwangerschap verschillend.... Bij deze zelfs pas na de 20 weken (zie album) terwijl ik bij eerste met 12 weken positiekleding aan moest en bij nummer 2 iedereen (ook vreemden) het al met 8 weken zagen....
Verschilt idd echt heeeeeel erg per zwangerschap. Bij mij begon je het echt te zien zo rond de 20 weken en met een week of 24 kon je er echt niet meer omheen. Enne... iedereen heeft wel een mening he. Er zijn mensen die tegen mij zeggen dat ik een ENORME buik heb, maar er zijn ook mensen die zeggen "goh, bescheiden buikje".. mmm tja...
Bij mij nu een beetje zichtbaar (19 week). Maar ben zelf niet heel dik. Mensen waren verbaasd dat ik zwanger was omdat ze bij 17 weken, toen we het bekend maakten aan vrienden, helemaal geen buik zagen haha. Dus t zegt niks. Het groeit nu wel. Kan de beeb ook al voelen en mn man ook
Mijn zus is 16w zwanger en je ziet echt niks. Zelfs ingevallen buik terwijl ik t met 10w moest vertellen omdat mensen t gingen vragen
Met 15 weken kwam er een ieniemienie buikje. Met 21 weken een buikje en met 26 weken kon je er niet meer omheen.
Hier 12 weken zwanger en je ziet het al wel redelijk goed terwijl ik van mezelf niet al te zwaar ben. Ik vroeg me af, zou er een verschil zijn als je zwanger bent van een jongen of een meisje? Je hoort wel eens dat jongens hoger worden gedragen maar ik vermoed dat dit weer een van de bakerpraatjes is.
In de eerste weken zag je wel een minieme bolling (die was er daarvoor niet) en die viel vooral mezelf op. Met 18, 19 weken begon er echt iets te komen, en nu (24 wk) kan je er niet meer omheen. Ik pas echter allang geen broeken meer, omdat die gewoon niet meer lekker zitten. Ik loop alleen maar in rokjes en jurkjes (tuniekjes) of lange vesten met een maillot eronder...
Hier nu bijna 26 weken zwanger.. Heb nu een beetje een buikje dat mensen het wel gaan zien! Maar nog niet immens groot.. Verschilt gewoon heel erg per persoon.. En zolang je kindje goed groeit is er niks om je druk om te maken