Zwanger maar geen goed gevoel

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door TigerAngel7, 27 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    24-05 positief getest. Ik weet niet wanneer ik m'n menstruatie moet verwachten. Ik weet wel dat 11-05 m'n ei op knappen stond door middel van een inwendige echo bij de gynaecoloog. Maar m'n gevoel zegt dat dit niet goed zit, hoop wel dat m'n gevoel het mis heeft. Ik heb geen bloedverlies of krampen, maarja dat had ik ook niet bij m'n andere miskramen. M'n vriend zegt de test is positief dus zwanger en nu afwachten op afspraak voor een echo. Ben zoo onzeker bij m'n vorige zwangerschap wat uitliep op een mk maakte m'n lichaam teveel hcg aan dus had ik al snel knaltesten. En nu nog steeds niet echt. Ik ga morgen voor de laatste x testen met de predicor early en dan wacht ik maar af.

Op veel vlagen van misselijkheid en vermoeidheid na en beetje pijnlijke borsten en veelal eetlust en plassen voel k me voor de rest wel redelijk

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Oh wat spannend allemaal zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker bent! Ik heb ook net positief getest en ben ook erg onzeker. Mede doordat ik eergister wat blied afveegde en overdags wat buikpijn heb.
    Heb je foto’s van je testjes? Ik duim voor je!

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Ik herken je gevoel wel. Ik heb ook 2 miskramen gehad, Beide keren had ik al een slecht voorgevoel. Dit keer had ik wederom een slecht voor gevoel maar ik ben inmiddels ruim 22 weken zwanger. Ik hoop voor je dat alles goed zit!

4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    De bovenste is de predicor early hij was wel wat knallende dan nu (had er een druppel water bij gedaan )

De andere zijn van de action.
    O is van ochtend
    M van middag

Zijn al wel opgedroogd

Mijn testen zijn nu ook echt op.
    Morgen de laatste x testen met de predicor en dan vindt k het wel welletjes

Bijgevoegde bestanden:

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hoop dat m'n gevoel dan dit x er naast zit. Maar ben er bang voor omdat het elke x wel bleek te kloppen

6. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ik denk dat we deze gevoelens hebben uit zelfbescherming, maar dat dit niet per se gerelateerd hoeft te zijn aan hoe het daadwerkelijk met ons en met de zwangerschap gaat. Het is niet meer dan logisch dat je bang bent om blij te zijn en dat het eventueel dan weer mis blijkt te zijn. Dat is nou eenmaal een enorme klap. Maar het moet ook een keer goed gaan. Dit is een andere zwangerschap met een ander vruchtje. En je schreef dat je nu geen knaltest hebt, wat je de vorige keer wel had en niet goed bleek te zijn. Alleen daaruit maak ik al op 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'. En soms hebben die nuchter mannen echt wel eens gelijk, al moet je dat nooit hardop aan ze toegeven ;)

7. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Vind je testen er goed uitzien, duidelijke oploop. Gefeliciteerd!
    Hopelijk blijft deze plakken, probeer er van te genieten en rustig aan te doen, op naar een mooie eerste echo!;)

Deel Deze Pagina