Hoi, Sinds de zwangerschap heb ik best veel haartjes onder mijn navel. Nu weet ik dat ze verdwijnen na de zwangerschap en dat scheren dus een heel slechte optie is, maar zou waxen kunnen? Alvast bedankt!
hoi hoi, ik heb ook aardig wat haartjes op mijn buik ivm zwangerschap maar ongeveer een maand geleden ofzo had iemand hier ook een vraag over gesteld op dit forum (ik heb me rot gelachen om sommige reacties) maar waar het op neer komt: ze komen toch wel terug en vaak wat donkerder.. dus ik laat ze mooi staan anders moet je dat andere onderwerp ff opzoeken staan veel verhalen in
Herkenbaar, de meest woeste haren trek ik er wel uit met een pincet. Ander topicje hierover: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/8567-harsen.html
hier ook een met haren op de buik. ik probeer er niet naar te kijjken hahaha ik hoop dat ze snel weer verdwijnen liefs
heb ooit een keer me donshaartjes weggehaald op me 16e en vanaf toen was het al een hinderlijk probleem moest het blijven scheren.. nu ik zwanger ben is het nog erger : nja niks aan te doen
zodra je ze er uit gaat trekken (waxen/epileren) of scheren gaan ze terug blijven komen. beter is het om het even voor lief te nemen voor die paar maanden plus dat waxen me op mijn buik nu niet heel prettig lijkt op dit moment.
meiden niet weghalen komt dikker donkerder terug en leuke is als je buik dikker word kan je ze niet meer zien ik moet echt in spiegel kijken en moeite doen om ze nu te zien en vinden ,