Zaterdag werd het echt: de test gaf 2 streepjes aan! Waaaah, te gek! Maarre wanneer menstrueerde ik nou voor het laatst? Tot en met mei dit jaar, heb ik alles netjes bijgehouden. We waren niet echt aan het proberen, maar voor het geval dat. In mei had ik daar geen zin meer in en ik dacht ook steeds; oh ja, ik schrijf het straks wel ff op, ik onthoud het wel. En dan vergat ik het natuurlijk. Ik weet nog wel dat ik menstrueerde op mijn laatste vakantiedag (want tampons kopen in een bergdorp in Marokko is dan lastig), maar daarna weet ik niet meer of/ en wanneer ik weer ongesteld werd. Op vakantie was het 2 augustus begonnen, dus ik gok op eind augustus/ begin september nog eens. Maar ik weet het niet. Nu moet ik dus op de echo wachten en die laat nog even op zich wachten. Oooh zo vervelend. Ik voel me ook echt heel dom, omdat ik het me gewoonweg niet herinner en omdat ik het niet bijgehouden heb. Stom stom! Dit wachten duurt een eeuwigheid 😁
Je zou zo'n CB test kunnen doen met indicator? Die geeft aan hoeveel weken je ongv. zwanger bent.. zit je er vast dichter bij dan dat je nu doet met raden
Allereerst gefeliciteerd! Inderdaad gebruik een test met indicator. En als je die weet kan je een afspraak maken bij de verloskundige, als je twijfelt (omdat je bijvoorbeeld een onbetrouwbare cyclus hebt) over je termijn kan je eerder een echo krijgen. Ik dacht bij de eerste test (met indicator) verder te zijn dan ik werkelijk was, maar bleek een hogere hormoonwaarde te hebben doordat het een tweeling is.