Even voorstellen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Maf, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maf

Maf Lid

30 okt 2013
    33
    0
    0
    Hoi allemaal, na al enige tijd mee te hebben gelezen, nu echt geregistreerd en tijd om voor te stellen.
    Mijn naam is "maf" en sinds begin oktober weten mijn vriend en ik dat we een kleintje verwachten. Voor mij mijn eerste zwangerschap. Mn vriend heeft al 2 kinderen. We zijn er ontzettend blij mee. Begin juni hopen we dat de kleine op de wereld komt. De eerste controle en echo is al geweest en alles leek prima!
    Zelf vind ik het nog behoorlijk onwerkelijk. Ik voel dat mn lijf heel erg aan het werk is en me behoorlijk moe maakt. Rond half 9 lig ik vaak in een diepe slaap. Maar verder gaat het super goed. 1 avond nog maar strontmisselijk geweest. Op de echo zagen we een prachtig kloppende stipje, dus dat maakte me heel blij. Maar zou zo graag al meer voelen. Geduld noemen ze dat toch? ;) 14 november gaan we opnieuw naar de verloskundige om weer te kijken naar ons kleine knipperlichtje. Tot zover, doei!

2. lienebie

lienebie Nieuw lid

30 okt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat! Ik heb ook net een profiel aangemaakt. Wij verwachten onze eerste spruit eind juni :)

Heb je veel last van kwaaltjes? Nog even uitkijken naar de echo, geniet ondertussen vd mooie tijd!

3. Maf

Maf Lid

30 okt 2013
    33
    0
    0
    Hoi Lienebie, jullie ook van harte! Mooi he!

Het valt bij mij heel erg mee al zeg ik het zelf. Afgelopen week 1 avond erg misselijk geweest, dat is het. Ik hoef niet bijzonder veel eten, maar dat vind ik niet zo erg. Zorg wel dat ik genoeg binnen krijg, maar hang niet ieder uur in de koelkast voor wat lekkers. Verder de normale kwaaltjes als zere borsten en vermoeider als anders. Maar daar kan ik prima mee omgaan.

Heb jij wel vervelende kwalen? Hoeveel echo's heb jij nu gehad?

4. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Van harte proficiat !

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Gefeliciteerd :)